راهنمای استفاده از سرویس میزبان تماس ایرانسل

سرویس میزبان تماس اولین بار در کشور توسط اپراتور ایرانسل راه‌اندازی شد. این سرویس همان طور که از نامش بر می‌آید، به شما امکان آن را می‌دهد تا هنگام برقراری تماس با مخاطب خود، میزبان او باشید و هزینه‌ تماس برقرار شده از سوی او را نیز بر عهده بگیرید. برای استفاده از این سیستم، اگر مایل باشید تا هزینه‌ تماس دریافتی خود را نیز بپردازید، شما ابتدا به یک سیستم گویا متصل می‌شوید و در صورتی که بپذیرید تا هزینه‌ی تماس دریافتی را پرداخت نمایید، مکالمه برقرار خواهد شد.

سرویس میزبان تماس ایرانسل

مشترک اعتباری و دائمی ایرانسل برای استفاده از سرویس میزبان تماس ایرانسل کافی است شماره کسی که می‌خواهد هزینه تماس او را متقبل شود (مشترک اعتباری) را از طریق کد دستوری # شماره مشترک با صفر *۷۰۴* شماره‌گیری نماید. پس از آن، تلفن گویا با فرد مورد نظر تماس گرفته و در صورت موافقت او با بر عهده گرفتن هزینه تماس مشترک، تماس برقرار می‌شود.

شما همچنین می‌توانید ز طریق کد #۷۰۴* ، افراد را در فهرست «مجاز» یا «غیرمجاز» استفاده از این سرویس در زمان برقراری ارتباط با شما قرار دهید.

سرویس میزبان تماس ایرانسل برای مشترکین اعتباری فعال می‌باشد و مشترک اعتباری می‌تواند میزبان تماس مشترک دائمی و اعتباری باشد، به معنای دیگر تنها سیم‌کارت‌های اعتباری می‌توانند میزبان تماس باشند.

اگر هر کدام از سیم‌کارت‌های طرفین مسدود باشد، استفاده از سرویس میزبان تماس ایرانسل امکان‌پذیر نخواهد بود.

برای آنکه با خدمات خریدشارژ که مختص اپراتور ایرانسل است آشنا شوید می‌توانید راهنمای استفاده از خدمات ایرانسل خریدشارژ را مشاهده کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *