انواع اینترنت ایرانسل

ایرانسل اولین اپراتور ارائه‌دهنده اینترنت پرسرعت TD-LTE یا همان اینترنت 4G است. کیفیت و سرعت اینترنت ایرانسل از بهترین‌های ایران است. این اپراتور، مدام تنوع اینترنت‌ها و بسته‌های اینترنتی خود را بیشتر می‌کند تا هر کسی با هر نوع نیازی بتواند به راحتی بسته مورد نیاز خود را تهیه کند و متحمل هزینه بیشتر و اضافه‌تری نشود. در ادامه با انواع اینترنت ایرانسل و همینطور انواع بسته‌های اینترنتی که ایرانسل ارائه می‌دهد، آشنا می‌شوید و می‌توانید بسته مورد نیاز خود را خریداری کنید.

اینترنت پرسرعت همراه

اینترنت ایرانسل

اینترنت نسل ۴ و ۴/۵ آخرین فناوری اینترنت همراه است که تمام ویژگی‌های اینترنت همراه را با سرعتی بسیار بالاتر از نسل‌های قبل در اختیار کاربران قرار می‌دهد. ایرانسل این اینترنت را در اختیار مشترکان خود قرار می‌دهد. مزایای این اینترنت نسبت به نسل‌های قبل:

  • امکان انتقال بسیار سریع‌تر فایل‌های حجیم
  • تماشای برنامه‌های تلویزیونی و دریافت فایل‌های صوتی و تصویری بدون وقفه
  • امکان انجام مکالمه در حین دانلود محتوا
  • تبدیل گوشی همراه به یک باجه بانکی همراه با امکان انجام کلیه عملیات بانکی

برای استفاده از خدمات اینترنت نسل ۴ یا ۴/۵، ضروریست از سیم‌کارت‌های نسل ۴ (USIM) استفاده کنید. همچنین دستگاه تلفن شما نیز باید از اینترنت نسل سوم و چهارم پشتیبانی کند تا بتوانید از این اینترنت ایرانسل استفاده کنید.

برای مشاهده لیست بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل و خرید به صورت آنلاین می‌توانید به سایت ایرانسل مراجعه کنید.

اینترنت پرسرعت ثابت

اینترنت ایرانسل

اینترنت ثابت نسل ۴ و ۴/۵ (TD-LTE) بهترین اینترنت برای استفاده در سازمان‌ها، موسسه‌ها، شرکت‌های تجاری و منازل مسکونی است. اگر در حال حاضر از اینترنت ADSL استفاده می‌کنید ولی از کیفیت خدمات ارائه شده رضایت ندارید، یا اگر در منطقه زندگی شما پورت خالی برای ارائه خدمات اینترنت ثابت وجود ندارد، اینترنت پرسرعت 4G/4.5G ثابت (با دامنه سرعت ۱ مگابیت بر ثانیه تا ۸۰ مگابیت بر ثانیه)، بهترین اینترنت برای شماست.

برای استفاده از این اینترنت ایرانسل به خط ثابت نیازی ندارید و تنها به یک سیم‌کارت، مودم و بسته اینترنت نسل ۴ ثابت نیاز دارید.

اگر در حال حاضر مودم در اختیار دارید باید بسته‌های اینترنت ثابت را از طریق سایت یا اپلیکیشن ایرانسل من خریداری کنید و اگر می‌خواهید یک پکیج کامل شامل مودم، سیم‌کارت و بسته اینترنتی خریداری کنید به فروشگاه الکترونیکی ایرانسل یا یکی از مراکز فروش و خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

اگر قصد خرید مودم از اپراتورها را دارید، این مطلب را بخوانید.

اینترنت پرسرعت چندکاربره

سرویس اینترنت پرسرعت چندکاربره به طور خاص برای خانواده‌ها، تیم‌ها یا افرادی طراحی شده‌ که مصرف اینترنت‌شان زیاد است، یا همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و مودم استفاده می‌کنند. در این صورت لازم نیست هر کدام از دوستان یا اعضای خانواده شما بسته اینترنت جداگانه‌ای خریداری کند، بلکه می‌توانید با خرید تنها یک بسته اینترنت ایرانسل بنا به نیاز هر یک از اعضای خانواده یا دوستانتان به آن‌ها حجم اینترنت اختصاص دهید. این اینترنت حتی می‌تواند جای یک مودم را بگیرد.

اینترنت ایرانسل

شما می‌توانید اینترنت چندکاربره ایرانسل را بین ۱۰ کاربر (فرد یا دستگاه) به اشتراک بگذارید و سرعت اینترنت خود را از دست ندهید. همچنین مزیت دیگر این بسته‌ها مدیریت میزان مصرف هر یک از اعضای بسته است.

برای فعال کردن و خرید این بسته‌ها می‌توانید از طریق اپلیکیشن ایرانسل من اقدام کنید یا با شماره‌گیری کد #۳*۴۰۰*، سرویس را فعال کرده و سپس با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۰۰* بسته موردنظر را انتخاب و آن را خریداری کنید. برای مشاهده بسته‌های اینترنت چندکاربره، می‌توانید به صفحه خرید آنلاین بسته‌های اینترنت چندکاربره نیز مراجعه کنید.

اینترنت ایرانسل وای‌فای

با استفاده از این سرویس، می‌توانید در مناطق شلوغ یا فضاهای عمومی از قبیل پارک‌ها، مراکز خرید، فرودگاه‌ها و غیره به اینترنت ایرانسل دسترسی داشته باشید. شما به دو طریق می‌توانید از این اینترنت استفاده کنید:

  • ایستگاه وای‌فای ایرانسل (Wi-Fi Hotspot):

این سرویس به همه کاربران ایرانسلی و غیرایرانسلی امکان می‌دهد در فضاهای عمومی که مجهز به وای‌فای ایرانسل هستند، به اینترنت پرسرعت ایرانسل دسترسی داشته باشند.

  • انتقال به وای‌فای  (Wi-Fi Offloading): در این روش با اضافه‌کردن شبکه وای‌فای اینترنت ایرانسل، با قرار گرفتن در مناطقی که تحت پوشش وای‌فای هستند به صورت خودکار به شبکه وای‌فای متصل می‌شوید. با خروج از منطقه تحت پوشش این سرویس، به صورت خودکار دوباره به شبکه اینترنت همراه گوشی خود وصل می‌شوید.
اینترنت ایرانسل

اضافه‌کردن شبکه وای‌فای اینترنت ایرانسل

  • اندروید: برای اضافه کردن شبکه وای‌فای ایرانسل به گوشی اندروید خود طبق مراحل زیر عمل کنید:
  • وای‌فای گوشی خود را روشن کنید.
  • گزینه Add Wi-Fi را انتخاب کنید.
  • نام MTNIRANCELL را در قسمت Wi-Fi name (SSID) وارد کنید.
  • در بخش امنیت (security) گزینه 802.1x EAP را انتخاب کنید.
  • در بخش EAP method اگر سیم‌کارت شما قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل ۲ و ۳ را دارد، گزینه SIM و اگر سیم‌کارت شما قابلیت پشتیبانی از اینترنت نسل ۴ را دارد گزینه AKA را انتخاب کنید.
  • IOS: برای اضافه کردن شبکه وای‌فای ایرانسل به گوشی آیفون خود طبق مراحل زیر عمل کنید:
  • فایل مربوط به تنظیمات وای‌فای ایرانسل را دانلود و گزینه Install را انتخاب کنید.
  • رمز گوشی خود را وارد کنید.
  • گزینه Install را دوباره انتخاب کنید.
  • پروفایل وای‌فای ایرانسل به فهرست اضافه می‌شود.
  • در نهایت گزینه MTNIRANCELL را از بخش CHOOSE A NETWORK انتخاب کنید تا به وای‌فای ایرانسل متصل شوید.



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *