اینترنت رایگان یک ساله برای خبرنگاران

رییس جمهوری با تبریک روز خبرنگار به وزیر ارتباطات دستور داد: به مناسبت روز خبرنگار هدیه‌ای تقدیم خبرنگاران شود و اینترنت رایگان یک ساله در اختیار خبرنگاران قرار گیرد.

اینترنت رایگان یک ساله

حجت الاسلام و المسلیمن حسن روحانی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران کشور گفت: به خبرنگارانی که جان عزیز خود را از دست دادند و همچنین خبرنگارانی که در این ایام مبارزه با کرونا جان خود را از دست دادند درود می فرستیم.

رییس جمهوری با تشکر از تلاش فراوان همه رسانه‌ها و خبرنگاران برای آگاهی و هوشیاری و همچنین نشاط مردم در روند مقابله با کرونا گفت: دشمنان به دنبال گرفتن نشاط ما و مایوس کردن مردم هستند اما خبرنگاران و رسانه‌های داخلی رسالتی سنگینی دارند و ایجاد امید و اعتماد و نشاط در جامعه است که سرمایه اجتماعی برای جامعه و آینده کشور است.

روحانی گفت: روزهای سختی را می گذرانیم و فشار دشمنان بر ما بسیار سنگین است، در کنار کرونا تحریم را داریم در کنار تحریم، تحریف و تهدید را داریم، در کنار همه اینها دشمنانی داریم که در رسانه‌های بیگانه و خارجی می‌خواهند مردم را دلسرد کنند، اما در برابر همه آن‌ها امید، اعتماد، ایمان، تلاش، وحدت و هماهنگی را داریم و امروز می‌بینیم که قوای کشور، نیروهای مسلح مردم ما در سایه هدایت‌های رهبری شاهد یک وحدت و اتحاد و هماهنگی هستند و در این زمینه رسانه‌ها و خبرنگاران می‌توانند نقش داشته باشد.

رییس جمهوری همچنین تاکید کرد: به وزیر ارتباطات نیز دستور می‌دهم که امسال مانند سال گذشته برای خبرنگاران در روز هفدهم مرداد که روز خبرنگاران است، هدیه‌ای همانند پارسال در نظر بگیرند و اینترنت رایگان یک ساله را در اختیارشان قرار دهند.

سال گذشته نیز وی با حضور در حیاط نهاد ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران حاضر از دستورش به وزیر ارتباطات برای تامین اینترنت رایگان اهالی رسانه طی یک سال خبر داد و گفت: یک سال خدمات اینترنتی رایگان برای خبرنگاران، به‌عنوان هدیه دولت در روز خبرنگار باشد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *