برنامه خاموشی‌های قزوین – ۷ بهمن

برنامه خاموشی‌های قزوین توسط شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین اعلام شد. این شرکت با صدور اطلاعیه ‎ای، ضمن دعوت شهروندان به صرفه‌جویی در مصرف برق، برنامه خاموشی‌های احتمالی امروز سه شنبه ۷ بهمن را منتشر کرد.

برنامه خاموشی‌های قزوین

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به افزایش شدید مصرف پاز و برق در بخش خانگی و تجاری و محدودیت در تأمین سوخت نیروگاهی و احتمال بروز خاموشی، از عموم شهروندان درخواست می‌شود ضمن صرفه جویی انرژی، جهت اطلاع از برنامه خاموشی‌های احتمالی به سایت شرکت نیروی برق استان قزوین به نشانی www.qazvin-ed.co.ir مراجعه نمایند.

برنامه قطعی برق و خاموش‌های احتمالی در مناطق مختلف استان برای ۲ ساعت در زمان‌های مختلف برنامه ریزی شده و ساعات آن شامل ۸ تا ۱۰، ۱۰ تا ۱۲، ۱۲ تا ۱۴، ۱۴ تا ۱۶، ۱۶ تا ۱۸، ۱۸ تا ۲۰، ۲۰ تا ۲۲ و ۲۲تا ۲۴ است.

این برنامه شامل واحد‌های تولیدی، روستا‌ها و شهر‌های استان قزوین می‌شود.

در برنامه خاموش‌های احتمالی امروز سه شنبه، قطعی برق شهر قزوین از ساعت ۸ تا ۱۰ برای مناطق نوروزیان، مطهری و پوشینه باف و از ساعت ۱۲ تا ۱۴ برای ملاصدرا و امیرکبیر و از ساعت ۱۴ تا ۱۶ برای شهرک دانش، غیاث آباد، راه آهن و تالار و از ساعت ۲۲ تا ۲۴ برای عبید زاکانی و فردوسی پیش بینی شده است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *