آموزش به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد از منابع معتبر

با ارائه به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد برنامه شاد برای سال تحصیلی جدید ۱۴۰۰-۱۴۰۱ در تاریخ ۱ مهرماه، امکانات جدیدی به این اپلیکیشن اضافه شده است. دانش آموزان و معلمان می‌توانند با دانلود آخرین نسخه برنامه شاد که در ادامه قرار داده شده است، اپلیکیشن خود را آپدیت کرده و بدین ترتیب به امکانات نسخه جدید این نرم افزار دسترسی پیدا کنند. با ادامه یافتن تحصیل دانش‌آموزان به‌صورت مجازی، استفاده از نرم‌افزار شاد که نرم‌افزار آموزش آنلاین است، برای تمامی معلمان و دانش‌آموزان ضروری شده است.

مقدمه

برنامه شاد نرم افزاری است که توسط وزارت آموزش‌وپرورش و به منظور پیگیری آموزش دانش آموزان در فضای مجازی بعد از تعطیلی مدارس ارائه شده است. این برنامه که در ابتدا فقط دارای گروه های از پیش تعریف‌شده برای هر مدرسه و کلاس بود، به دانش آموزان و معلمان این امکان را می‌داد تا با یکدیگر ارتباطی امن برقرار کرده و امر آموزش را در بستر فضای مجازی ادامه دهند.

با به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد می توانید از آخرین امکاناتی که برای سال تحصیلی ۱۴۰۰ – ۱۴۰۱ به آن اضافه شده است، مانند سایت شادبین برنامه شاد استفاده نمایید. با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از مهرماه، جدیدترین نسخه آن در ۱ مهرماه منتشر شد. برای دانلود آخرین ورژن برنامه شاد به وبسایت این نرم‌افزار مراجعه نمایید.

به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد

مزایای به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد

نسخه جدید شاد دارای یک سری قابلیت جدید بوده و برای سال تحصیلی آینده این قابلیت‌ها در دسترس دانش آموزان قرار خواهد گرفت. به عبارتی در آخرین به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد امکان برخی فعالیت‌های دیگر به غیر از فعالیت در گروه‌های کلاسی در دسترس دانش آموزان و معلمان قرار خواهد گرفت که موارد زیر را شامل می‌شود:

  • راه‌اندازی آزمون ساز برنامه شاد
  • حضوروغیاب دانش آموزان در کلاس ها
  • شادینو در برنامه شاد
  • ارتباط زنده و تصویری بین معلم و دانش‌آموز
  • شادنما در اپلیکیشن شاد
  •  کانال های محتوای آموزشی شاد
  • کنترل تکلیف دانش آموزان
  •  اختصاص فضای ویژه به معلمان برای تدریس

برای به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد از منابع معتبر استفاده کنید

به گزارش خریدشارژ به نقل از خبرگزاری صداوسیما، مرکز البرز؛ سرهنگ رسول جلیلیان گفت: برای نصب و به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد نیازی به پرداخت وجه نیست و کاربران می‌توانند از وب‌سایت این نرم‌افزار، وب‌سایت آموزش‌وپرورش و یا فروشگاه‌های معتبر مجازی دانلود کنند.

رییس پلیس فتا البرز افزود: دانش آموزان پس از به‌روز رسانی نرم‌افزار شاد، برای افرایش امنیت و حفظ حریم خصوصی از گذرواژه‌های مناسب ۲ مرحله‌ای استفاده کنند. جلیلیان گفت: مدیران مدارس درخصوص سوء استفاده و کلاه‌برداری تحت عنوان به‌روزرسانی اپلیکیشن شاد اطلاع‌رسانی کنند تا علاوه بر مانع‌شدن برای کلاه‌برداری از دانش آموزان استرس و اضطراب در آن‌ها را کاهش دهند.

وی با اشاره به حس کنجکاوی دانش آموزان و اطلاعات محدود آن‌ها از تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی به خصوص شبکه‌های اجتماعی خارجی افزود: احتمال افتادن در دام شیادان و تبهکاران فضای مجازی و آسیب‌های روحی و روانی برای آن‌ها دور از انتظار نیست.

رییس پلیس فتا البرز افزود: خانواده‌ها و دانش آموزان هوشیار باشند، چراکه برخی مجرمان با سوء استفاده از نرم افزار شاد به اکانت شبکه‌های اجتماعی کاربران دسترسی غیر مجاز پیدا و با ایجاد اکانت های مشابه با استفاده از شماره تلفن کاربران پیامی را با مضمون و اخطار کد دریافتی را ارسال نمایید، در غیر این صورت دسترسی شما در شبکه آموزشی شاد قطع خواهد شد، برای طعمه‌های خود ارسال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: برخی خانواده‌ها و دانش آموزان به علت عدم آگاهی و اضطراب ناشی از قطع دسترسی به شبکه آموزشی شاد مبادرت به ارسال کد تشایید به کلاه‌برداران کرده و شرایط دسترسی غیرمجاز به اکانت های کاربری خود را در شبکه‌های اجتماعی برای مجرمان سایبری فراهم می‌کنند. جلیلیان یادآور شد: هموطنان می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را از طریق سایت پلیس فتا اطلاع دهند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *