ترافیک بومی رایتل

ترافیک بومی رایتل

رایتل نیز همگام با سایر اپراتورها در راستای ایجاد بستر مناسب و تحقق چشم‌اندازهای اینترنت بومی و با هدف کمک به تقویت خدمات و محصولات بومی با اجرای طرح ترافیک بومی رایتل و تصویب تعرفه‌های به صرفه‌تر برای خدمات‌دهندگان داخلی، در این مسیر سهم موثری داشته است.

در همین راستا تعرفه اینترنت همراه مشترکین خود را برای استفاده از خدمات و محتوای ارائه‌کنندگان منتخب داخلی نیم‌بها و ۵۰ درصد کاهش داده است. همچنین سقف تعرفه پیام‌رسان‌های اجتماعی داخلی مجاز را یک سوم سقف تعرفه ترافیک بین‌الملل کاهش داده است. استفاده از وب‌سایت رایتل  نیز برای مشترکین و کاربران اینترنت رایتل رایگان می‌باشد.

به این ترتیب، چنانچه شما با استفاده از اینترنت همراه سیم‌کارت رایتل خود (در قالب بسته یا تعرفه عادی) از وب‌سایت‌های منتخب یا پیام‌رسان‌های اجتماعی بومی دیدن کنید، مشمول این کاهش تعرفه خواهید شد.

پیام‌رسان‌های اجتماعی مجاز برای استفاده از ترافیک بومی رایتل، بله، بیسفون، گپ، آی گپ، لنزور، سروش و ایتا هستند. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ سایت پرمخاطب ایرانی در لیست خدمات نیم‌بها قرار دارند. فهرست سایت‌های داخلی مشمول ترافیک بومی هم از این لینک قابل دسترسی است.

نکات

 هدایا و نیز حجم هدیه ترافیک ویژه ساعات افت مصرف مشمول این کاهش تعرفه نمی‌گردند.
مصرف سرویس اینترنت برای ترافیک داده که خارج از ایران میزبانی می‌شود مطابق قبل صورت می‌گیرد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *