دریافت چه تعداد کارت هدیه بانکی ممکن است؟

کارت هدیه بانکی می‌تواند گزینه بسیار خوبی به عنوان هدیه تولد، عیدی یا موارد این چنینی باشد. ممکن است شما برای هدیه دادن به تعداد زیادی کارت هدیه نیاز داشته باشید. گفته‌هایی از سوی مشتری یک بانک خصوصی مطرح شده بود که برای دریافت ۱۰ کارت هدیه به شعبه‌ بانک مراجعه کرده اما موفق به دریافت آن نشده است. پس از این اتفاق سوالاتی راجع به تعداد کارتی که هر فرد می‌تواند در یک روز بگیرد مطرح شد. با ما همراه باشید.

دریافت کارت هدیه بانکی محدودیت تعداد دارد؟

تعداد کارت هدیه قابل دریافت در هر بانک و شعبه‌ای متفاوت است، اما به طور کلی شما می‌توانید تنها ۵ کارت هدیه بانکی در هر روز دریافت کنید.

کارت هدیه بانکی

در این مورد، بانک شهر به ایسنا توضیح داده است که محدودیتی در زمینه دریافت کارت هدیه از نظر تعداد وجود ندارد و فردی که نتوانسته است ۱۰ کارت هدیه دریافت کند ممکن است به شعبه‌ای مراجعه کرده باشد که سیستم آن قدیمی بوده است و نمی‌توانسته این تعداد کارت را صادر کند. 

برای دریافت کارت هدیه می‌توانید به صورت حضوری به شعبه‌های بانک مراجعه کنید یا به صورت غیرحضوری اقدام کنید.

آخرین تغییرات مربوط به صدور کارت هدیه

طبق آخرین تغییرات دستورالعمل صدور کارت هدیه بانکی

  •  حداقل مبلغ برای هر فقره کارت هديه معادل يک ميليون (۱۰۰۰۰۰۰) ريال است.
  • حداکثر مبلغ هر فقره کارت هديه از پنج ميليون (۵۰۰۰۰۰۰) به‌ بيست ميليون (۲۰۰۰۰۰۰۰) ريال افزایش یافته است.
  • حداکثر مدت اعتبار کارت هديه از يک سال به دو سال افزایش پیدا کرده است.
  • صدور کارت هدیه برای کسانی که سابقه چک برگشتی دارند یا به حکم مراجع قضایی حق دریافت خدمات بانکی از جمله افتتاح حساب را ندارند یا حساب آن‌ها مسدود شده، ممنوع است.
  • بانک‌ها صرفا برای مشتریان دارای حساب نزد آن بانک می‌توانند بن‌کارت صادر کنند.

تفاوت کارت هدیه و بن کارت

کارت هدیه

بن‌کارت کارتی است برای واریز وجوه مربوط به کمک خرید غیر نقدی کارکنان (بن) سازمان‌ها و موسسات که در حال حاضر به صورت کاغذی به کارکنان ارائه می‌شود. با ارائه این کارت، کارکنان سازمان‌ها می‌توانند با مراجعه به فروشگاه‌های مجاز دارای دستگاه کارتخوان فروش و یا از طریق محیط اینترنت، نسبت به خرید کالا و خدمات مورد نیاز خود اقدام نمایند.

یکی از تفاوت‌های بن‌کارت و کارت هدیه، با نام بودن بن‌کارت و قابلیت شارژ مجدد شدن آن است. به‌گونه‌ای که کارت‌های هدیه بی‌نام هستند و پس از اتمام موجودی باطل می‌شوند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *