نشان بانک ایوا؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران

اهمیت بانکداری مجازی روز به روز بیشتر می‌شود؛ از این رو بانک ملی ایران نشان بانک ایوا را برای ارائه سرویس‌های مجازی بانکی رونمایی کرده است. از طریق این سرویس اپلیکیشن ایوا می‌توانید تمام خدمات مالی و بانکی خود را به صورت غیرحضوری و به آسانی و سهولت دریافت کرده و مدیریت کنید.

خدمات

از طریق این سرویس مجازی می‌توانید عملیات‌های زیر را انجام دهید:

افتتاح حساب

نشان بانک ایوا

با فراهم شدن احراز هویت و گواهی امضای الکترونیک و مدیریت اوراق و اسناد تجاری دیجیتالی برای نخستین بار، امکان افتتاح حساب غیرحضوری در سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا فراهم شد و کاربران و مشتریان بانک ملی ایران می‌توانند پس از افتتاح حساب آنی و راحت، خدمات بانکی خود را دریافت کنند.

نشان اعتباری

نشان بانک ایوا

این سرویس مربوط به کاربرانی است که سهام عدالت دارند و این سهام نیز در بانک ملی ایران است؛ در این حالت می‌توانید سهام عدالت خود را وثیقه قرار داده و به کمک آن تا سقف ۱۰ میلیون تومان وام به صورت کارت اعتباری دریافت کنید. به وسیله این کارت اعتباری می‌توانید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک ملی همچون فروشگاه‌های وین مارکت، افق کوروش و رفاه خرید کنید. 

مراحل:

  • درج کد ملی
  • کد امنیتی
  • قبول شرایط اولیه و ابطال تمبر
  • ثبت کد پیامک شده به تلفن همراه (این کد به شماره همراه اعلام شده در سامانه سهام عدالت ارسال می‌شود)
  • تایید اطلاعات
  • تایید دو قرارداد درخواست توثیق سهام عدالت و سفارش فروش/قرارداد مرابحه صدور نشان اعتباری نشان
  • وارد کردن مجدد کد امنیتی

شما می‌توانید در منوی گزارشات گردش کارت اعتباری مختص این وام را هم مشاهده کنید.

تسهیلات کرونایی

سرویس اعطای تسهیلات به صاحبین مشاغل آسیب دیده از کرونا بدون نیاز به مراجعه حضوری به بانک از طریق اپلیکیشن ایوا میسر شده است. افراد واجد شرایط می‌توانند با مراجعه به قسمت ثبت نام تسهیلات کرونا در این اپلیکیشن و با ورود کد ملی و کد کارگاه و همچنین امضا الکترونیک فرم‌ها و قرارداد تسهیلات کرونا، درخواست خود را ثبت کنند.

پس از تائید مدارک و انجام رویه‌های بانکی، مبلغ تسهیلات به حساب شما واریز می‌گردد. نکته مهم اینکه افراد واجد شرایط باید قبلا در سامانه کار ثبت نام نموده و اطلاعات آن‌ها به تائید آن سامانه رسیده باشد.

پرداخت اقساط تسهیلات

نشان بانک ایوا

شما می‌توانید در این خدمت، اقساط تسهیلات خود را از محدوده مبلغی در بازه ۱۰۰ هزار ریال تا ۲۰ میلیون ریال پرداخت کنید اما باید توجه داشته باشید که جهت استفاده از این سرویس باید اطلاعات هویتی صاحب کارت (حساب) بانک مبدا با مالک سیم کارت یکسان باشد.

جست‌وجوی شعب

در این سرویس آدرس تمامی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور آورده شده و برای پیدا کردن شعبه مورد نظر  که پس از مشخص کردن استان و شهر می‌توان به صورت اختیاری قسمتی از آدرس را وارد و یکی از شعب موجود در محدوده فیزیکی تعیین شده را انتخاب کرد.

کارت به کارت

در حال حاضر سرویس کارت به کارت از مبدا بانک‌ها و موسسات ملی، سامان، صنعت و معدن، صادرات، رفاه، پست بانک ایران، ملل، سپه، سرمایه، پاسارگاد، پارسیان، نور، ملت، توسعه صادرات، توسعه، تجارت، سینا، شهر، انصار، خاورمیانه، کشاورزی، ایران زمین، توسعه تعاون، قوامین، اقتصاد نوین و آینده به مقصد تمامی بانک‌های عضو شبکه شتاب امکان‌پذیر است.

شما با این سرویس می‌توانید به سادگی و در عرض چند ثانیه با موبایل خود، به کارت بانکی دیگران پول انتقال دهید و با وجود این سرویس دیگر نیازی به مراجعه حضوری به دستگاه‌های کارتخوان برای انتقال وجه نیست.

استعلام کد شبا

برای دریافت و مشاهده شماره شبای خود جهت انجام امور بانکی در این خدمت سرویس نشان بانک ایوا کافیست که شماره حساب بانک ملی خودتان را وارد  کنید.

خدمات چک و صدور دسته چک

با استفاده از این سرویس می‌توان تاریخچه‌ای از چک که شامل تاریخ، ساعت صدور، مبلغ و وضعیت چک است را مشاهده کرد که برای استفاده از این سرویس باید علاوه بر وارد کردن شماره حساب بانک ملی و کدملی، شماره چک را نیز درج کرد.

 تمکن مالی

به کمک این سرویس نشان بانک، تمکن مالی آنلاین شماره حساب درخواستی ، ارائه می‌شود و با درج شماره حساب بانک ملی، کد ملی و وارد کردن بازه زمانی مد نظر می‌توان از این سرویس استفاده کرد.

 موجودی کارت

با این خدمت، می‌توانید به راحتی با وارد کردن شماره کارت و اطلاعات بانکی شامل: cvv2 ، تاریخ انقضا و رمز یکبار مصرف، موجودی حساب خود را مشاهده کنید.

مسدودی کارت

شما در این خدمت با وارد کردن کد ملی و اطلاعات شماره کارت می‌توانید در خواست مسدودی کارت خود را ثبت نمایید. در این حالت کارت بانک ملی مشخص شده باطل می‌شود.

اطلاعات حساب

با وارد کردن شماره مشتری بانک ملی (این شماره در سامانه بام نیز قابل رویت است)، لیست حساب‌های مربوط به خود را مشاهده می کنید. 

مشاهده نرخ انلاین ارز

یکی از قابلیت‌های سرویس نشان بانک اپلیکیشن ایوا مشاهده نرخ آنلاین ارز است و شما می‌توانید در این خدمت، با کلیک بر روی گزینه به‌روزرسانی نرخ خرید و فروش ۱۴ ارز رایج دنیا را در هر زمان از شبانه روز مشاهده کنید.

حساب ترجیحی

کاربران نشان بانک ایوا می‌توانند به کمک این سرویس با وارد کردن شماره کارت بانک ملی و کد ملی خود لیست حساب‌های بانک ملی متصل به کارت  بانکی خود را مشاهده کنند.

صورتحساب ارزی

کاربران می‌توانند صورت‌حساب ارزی خود را برای هر بازه دلخواه از طریق نشان بانک ایوا مشاهده کنند.

باجه آنلاین

کاربران در این خدمت، درخواست مشاوره داده و پس از درخواست موضوع مشاوره مشکلات خود را آنلاین با کارشناسان شرکت پرداخت الکترونیک سداد مطرح می‌کنند و به صورت ۲۴ ساعته از کارشناسان نشان بانک، مشاوره دریافت می‌کنند.

ساپتا

کاربر به کمک این سرویس می‌تواند تمام پیامک‌های (واریزی و برداشت) مربوط به کارت‌های بانک ملی خود را مشاهده نماید.

برای این سرویس بایستی کدملی شماره تلفن همراه کاربر ( شماره تلفنی که کاربر با آن ایوا را رجیستر کرده است) با شماره ملی صاحب کارت یکسان باشد.

نشان بانک ایوا؛ اولین شعبه دیجیتال بانک ملی ایران 1

مراحل فعال‌سازی و دریافت بانک رفاه چیست؟

خدمات نشان بانک ایوا مدام در حال توسعه و افزایش است و قرار است به 100 خدمت متفاوت برسد. برای آگاهی از آپدیت‌ها و جدیدترین خدمات نشان بانک می‌توانید به سایت ایوا مراجعه کنید.

امضا و استفاده از نشان بانک

برای دریافت خدمات و سرویس‌های نشان بانک، نیازمند ثبت امضای الکترونیک هستید. می‌توانید با ورود به سرویس گواهی امضا که ویژه کاربران و مشتریان بانک ملی ایران است پس از تکمیل فرآیند آن و ایجاد امضای الکترونیک برای یک بار، به صورت نامحدود از خدمات و سرویس‌های شعبه مجازی بانک ملی ایران استفاده کنید.

مراحل ثبت و تعریف گواهی امضای الکترونیک

  • ورود کد ملی
  • ورود سریال پشت کارت ملی و تاریخ تولد
  • اخذ عکس سلفی
  • ورود اطلاعات تکمیلی شامل استان، شهر، آدرس محل سکونت، کد پستی، تلفن ثابت

همچنین باید خاطرنشان کرد که چنانچه برای دریافت کارت ملی جدید درخواست داده‌اید و هنوز کارت ملی جدید برای شما صادر نشده است، می‌توانید کد پیگیری خود را در قسمت مربوط به کارت ملی درج کنید و مراحل ثبت نام را کامل کنید.

کاربران باید به این نکته توجه داشته باشند که جهت تعریف امضا الکترونیک حتما باید شماره تلفن همراه شان به نام شخصی خودشان باشد تا بتوانند گواهی امضا الکترونیک را دریافت کنند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *