دفاتر امور مشترکین همراه اول چه خدماتی ارائه می‌دهند؟

هرچند که امروزه بسیاری از خدمات اپراتورها، از جمله همراه اول به صورت غیرحضوری نیز ارائه می‌شوند اما دفاتر امور مشترکین همراه اول نیز همچنان به صورت حضوری به ارائه خدمات خود به مشترکان این اپراتور مشغولند. در این مطلب به معرفی و بررسی خدمات دفاتر امور مشترکین همراه اول خواهیم پرداخت.

دفاتر امور مشترکین همراه اول

خدمات دفاتر امور مشترکین همراه اول

به طور کلی می‌توان گفت خدمات دفاتر امور مشترکین همراه اول شامل موارد زیر می‌شود.

خرید و فروش سیم‌کارت

در صورتی که قصد خرید سیم‌کارت همراه اول داشته باشید، می‌توانید به این دفاتر مراجعه کرده و سیم‌کارت خود را خریداری کنید. همچنین در صورتی که برای اولین بار سیم‌کارت به نام خود خریداری می‌کنید باید برای فعالسازی آن به این دفاتر مراجعه کنید.

نقل و انتقال سیم‌کارت

برای نقل و انتقال سیم‌کارت‌های همراه اول و زدن سیم‌کارت به نام دیگران می‌توانید به این دفاتر مراجعه و اقدام به انتقال سیم‌کارت کنید.

تغیر آدرس و یا اصلاح آن

در صورتی که آدرس درج شده در سند سیم‌کارت اول شما اشتباه است و یا آدرس خود را تغییر داده‌اید می‌توانید با مراجعه به این دفاتر برای اصلاح آدرس خود اقدام کنید.

قطع و وصل سیم‌کارت

در صورتی که احتیاج به وصل مجدد و یا قطع موقت سیم‌کارت همراه اول خود داشته باشید نیز می‌توانید به دفاتر امور مشترکین همراه اول مراجعه کنید.

دفاتر امور مشترکین همراه اول

تعویض سیم‌کارت (در صورت مفقود شدن)

در صورت مفقود شدن سیم‌کارت به هر دلیلی می‌توانید به همراه مدارک شناسایی خود به دفاتر امور مشترکین همراه اول مراجعه کرده و اقدام به تعویض سیم‌کارت و دریافت سیم‌کارت جدید نمایید.

افزایش ودیعه سیم‌کارت

این مورد به خصوص اگر قصد سفر به خارج کشور را داشته باشید ممکن است به کارتان بیاید. با مراجعه به این دفاتر می‌توانید میزان ودیعه سیم‌کارت خود را افزایش داده و این امکان را داشته باشید که در هر دوره مبلغ بالاتری بدهکار شوید.

ترابرد به همراه اول

کلیه مشترکین سیم کارت سایر اپراتورها که قصد ترابرد به همراه اول دارند می‌توانند با مراجعه به دفاتر امور مشترکین همراه اول اقدام به ترابرد کردن سیم‌کارت خود نمایند.

پیگیری مزاحمت

در صورتی که بر روی خط همراه اول خود مزاحم تلفنی داشته باشید می‌توانید با مراجعه به دفاتر همراه اول و ارائه مدارک، جهت پیگیری اقدام کنید.

دفاتر امور مشترکین همراه اول چه خدماتی ارائه می‌دهند؟ 1

همچنین با مراجعه به وبسایت همراه اول می‌توانید نزدیک‌ترین دفاتر همراه اول را با توجه به خدمت مورد نظر خود پیدا کرده و فهرست تمامی خدمات ارائه شده را نیز مشاهده کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *