روش‌های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

خرید اینترنت برای دیگران با توجه به روش‌های خرید بسته اینترنت، در گذشته کاری نسبتا دشوار بود. هرچند در حال حاضر این کار به راحتی امکان‌پذیر است و روش‌های زیادی برای انجام این کار وجود دارد. در این مطلب به روش‌های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران خواهیم پرداخت.

روش‌های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

خرید اینترنت هدیه از طریق برنامه ایرانسل‌من

برای خرید و هدیه دادن اینترنت به دیگران از طریق برنامه ایرانسل‌من، کافیست در هنگام خرید بسته جدید، پس از انتخاب بسته مورد نظر خود گزینه‌ی هدیه به دوست را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن او را وارد کنید. بعداز وارد کردن شماره تلفن می‌توانید بلغ بسته را پرداخت کرده و بسته‌ی مورد نظر برای آن شماره فعال خواهد شد.

خرید اینترنت از طریق سایر برنامه‌ها

اگر از اپلیکیشن‌ها و سایت‌های پرداخت، مانند آپ، ۷۸۰ و یا وبسایت خریدشارژ برای خرید بسته‌های خود استفاده می‌کنید. برای هدیه دادن بسته کافیست در هنگام وارد کردن شماره تلفن، به جای وارد کردن شماره تلفن خود، شماره تلفن ایرانسلی که می‌خواهید بسته را به آن انتقال دهید وارد کنید. و به همین سادگی این بسته برای شماره مورد نظر شما فعال می‌شود.

روش‌های خرید اینترنت ایرانسل برای دیگران

خرید اینترنت از طریق کد دستوری

برای خرید و هدیه دادن بسته اینترنت از طریق کد دستوری باید از کد دستوری زیر استفاده کنید

*۵۵۵ *۵ *۱ *۱*شماره ایرانسل مورد نظر#

و پس از انتخاب بسته مورد نظر گزینه هدیه به دیگران را انتخاب کرده و شماره مورد نظر خود را وارد کنید.

باید به این نکته توجه کنید که برای خرید اینترنت از طریق کد دستوری لازم است شما نیز حتما از سیم‌کارت ایرانسل برخوردار باشید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *