جلوگیری از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در محور‌های مواصلاتی

رئیس پلیس‌راه کشور گفت: مأموران پلیس‌راه از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ در محور‌های مواصلاتی جلوگیری می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز مازندران، سرهنگ هادی امیدوار با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس و سایر دستگاه‌های خدماتی از اول آذرماه گفت: کنترل زنجیر چرخ در ورودی محورهای مواصلاتی توسط مأموران پلیس‌راه در حال اجراست. او افزود: برخی رانندگان باوجود به همراه داشتن تجهیزات زمستانه ازجمله زنجیر چرخ طرز استفاده از آن را نمی‌دانند که این خود موجب اختلال در تردد در محورهای کوهستانی می‌شود.

نحوه‌ی استفاده از زنجیر چرخ را از اینجا بیاموزید!

جلوگیری از تردد خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ

رئیس پلیس‌راه کشور با بیان اینکه سفرها در شرایط کنونی در صورت ضرورت انجام شود از رانندگان خواست در صورت نیاز به سفر، فضا را برای فعالیت خودروهای امدادی باز کنند. سرهنگ امیدوار با بیان اینکه در حال حاضر وضعیت جوی در غالب استان‌های کشور پایدار است، گفت: تنها در نیمه شمال شرق کشور ازجمله استان‌های سمنان، خراسان رضوی و خراسان شمالی بارش برف را در نقاط سردسیر و کوهستانی داریم که نیاز است رانندگان حتماً مناسب با شرایط زمستانی تجهیزات به همراه داشته باشند.

خودرو‌های فاقد زنجیر چرخ

رئیس پلیس‌راه کشور به رانندگان توصیه کرد قبل از اینکه سفری را آغاز کنند وضعیت مسیر مقصد را از طریق تلفن ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها و تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی استعلام بگیرند و در طول مسیر با همکاران بنده همکاری داشته باشند. سرهنگ امیدوار گفت: ترافیک در اکثر محورهای مواصلاتی کشور روان است و تنها در برخی مسیرهای استان‌های شمالی به سمت تهران، مشهد مقدس، آزادراه قزوین- کرج – تهران و آزادراه قزوین – رشت مقداری بار ترافیکی داریم.



مطالب مرتبط



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *