راهکارهای نوآورانه رایتل برای دورکاری در دوران کرونا

با شیوع همه‌گیری کرونا بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به تدریج برای مقابله با گسترش این ویروس، روش کار خود را به دورکاری تغییر دادند. یکی از مشکلاتی که بر سر راه سازمان‌ها و شرکت‌ها برای انجام این کار قرار داشت، نبود زیرساخت‌ها و امکانات مناسب برای انجام این کار بود. حالا شرکت خدمات ارتباطی رایتل از ارایه راهکارهای ویژه و نوآورانه سازمانی برای دورکاری در شرایط همه‌گیری کرونا خبر داد.

راهکارهای نوآورانه رایتل برای دورکاری در دوران کرونا

راهکارهای نوآورانه رایتل برای دورکاری در دوران کرونا

به گزارش روابط عمومی رایتل؛ خدمات دورکاری با ایجاد بستر ارتباطی اختصاصی و امن بر مبنای خدمات -APN MVPN M2M- و با هدف تسهیل کار در منزل و تضمین امنیت شبکه در اختیار مشترکین تجاری و سازمانی رایتل قرار گرفته است.

راهکارهای APN و MVPN به عنوان دو راهکار اصلی مورد نیاز کسب و کارها در دوران همه‌گیری کرونا با هزینه‌ای مقرون به صرفه و به عنوان یک کانال ارتباطی اختصاصی، امن و بدون وابستگی به اینترنت با هدف امکان دسترسی کارکنان به منابع بیرون از محل کار و تسهیل ارتباط مدیران با کارکنان در هر لحظه، طراحی و ارایه شده‌اند.

مدیریت بهتر تماس‌های ورودی و خروجی، کاهش هزینه‌های تماس، استفاده از همه ظرفیت شبکه، برقراری ارتباط از طریق شماره‌های کوتاه و تفکیک تماس‌های سازمانی و غیرسازمانی از دیگر خدماتی است که بر اساس راهکارهای APN و MVPN شرکت رایتل به سازمان‌ها و شرکت‌ها ارایه شده‌است.

همچنین در بستر M2M که با تعرفه‌های متناسب با نیاز مشتریان طراحی شده، داده‌ها با‌ امنیت و سرعت بسیار با‌لاتر نسبت به فناوری‌های پیشین شبکه‌های موبایل، از قبیل GPRS منتقل می‌شوند.

تسهیل امکان مدیریت و کنترل دستگاه‌ها از راه دور، نظارت و مانیتورینگ امنیت بدون نیاز به استقرار نیروی انسانی با صرف هزینه پایین، کنترل هوشمند مصرف انرژی، کنترل و پایش سلامت و نقل و انتقال در خدمات بانکی از دیگر کاربردهای این خدمت ارایه شده توسط رایتل است.

راهکارهای نوآورانه رایتل برای دورکاری در دوران کرونا

مشتریان سازمانی، فروشگاه‌ها، واحدهای صنفی، مجموعه‌های خدماتی، شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادها می‌توانند از طریق شماره تلفن ۲۷۶۵۴۰۰۰ داخلی ۶۳۰۹ و یا نشانی پست الکترونیکی b2bsales@rightel.ir  نسبت به دریافت اطلاعات بیشتر و بهره‌مندی از این راهکارها اقدام نمایند.

شرکت خدمات ارتباطی رایتل پیش از این و همزمان با آغاز بحران همه‌گیری ویروس کرونا نیز، با رایگان کردن تماس‌های درون شبکه خود در راستای نقش مسئولیت اجتماعی و گسترش فرهنگ همدلی به تسهیل فرآیندهای ارتباطی هموطنان و کسب و کارها پرداخته بود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *