رایتلی ها بدون نیاز به دریافت اشتراک دیجیتون ببینید

رایتلی ها بدون نیاز به دریافت اشتراک می توانند از دیجیتون کارتون ببینند.

رایتلی ها

دیجیتون با همکاری رایتل امکان استفاده از سرویس خود را بدون نیاز به خرید اشتراک برای کاربران رایتل فراهم کرده است.

بنابراعلام روابط عمومی دیجیتون، این مجموعه علاوه بر این به مدت یک هفته برای کاربران رایتل مسابقه سفر به دنیای کارتون را با جوایز شگفت انگیز طراحی کرده است. برای شرکت در این مسابقه فقط کافی است با اینترنت رایتل از دیجیتون کارتون ببینید!

مسابقه از چه زمانی شروع می‌شود؟

مسابقه به مدت یک هفته از ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد ماه برگزار می‌شود.

در این مسابقه که از تاریخ شنبه ۲۵ تا ۳۰ ام مرداد به مدت یک هفته برگزار می‌شود تمامی کاربران رایتل می‌توانند تنها با تماشای کارتون و بدون دریافت اشتراک در دیجیتون، در این مسابقه شرکت کنند و امتیاز کسب کنند.

کافی است بااستفاده از اینترنت رایتل وارد وب‌سایت یا اپلیکیشن دیجیتون شوید و از دسترسی نامحدود خود به محصولات دیجیتون و شرکت در مسابقه لذت ببرید.

چگونه می‌توانیم در این مسابقه برنده شویم؟

هر چه بیشتر کارتون ببینید، شانس خود را برای برنده شدن بیشتر می‌کنید! اگر کاربر رایتلی باشید تنها کافی است به آسانی با تماشای کارتون در دیجیتون وارد قرعه‌کشی شوید و با تماشای هر کارتون به صورت کامل امتیاز بیشتری در قرعه کشی کسب خواهید کرد.

جایزه ویژه کمپین سفر به دنیای کارتونها چیست؟

دیجیتون به کاربران خوش شانس رایتل که در این مسابقه برنده می‌شوند، دو عدد ساعت هوشمند کودک اهدا می‌کند.

یک خبر خوب دیگر برای رایتلی ها

رایتلی‌ها می‌توانند با استفاده از اینترنت سیم‌کارت رایتل خود و بدون نیاز به خرید اشتراک از تماشای آنلاین و آفلاین ویدئوهای دیجیتون شامل انیمیشن، کارتون، داستان صوتی، موزیکال و محصولات آموزشی بهره ببرند. کاربران چنانچه اشتراک دیجیتون را دارند ترافیک مصرفی‌شان به صورت نیم‌بها محاسبه خواهند شد.

زمان شرکت در مسابقه به مدت یک هفته است؛ اما حجم مصرفی اینترنت رایتل برای کاربران رایتلی دیجتون به همین شکل باقی خواهد ماند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *