روش‌های بازیابی کارت شارژ مخدوش شده ایرانسل و همراه اول

یکی از مشلات خرید کارت شارژ‌ به صورت فیزیکی، مواجهه با کارت شارژ مخدوش شده و غیر قابل استفاده پس از خرید است. در این مطلب به معرفی روش‌های بازیابی کارت شارژ مخدوش شده ایرانسل و همراه اول می‌پردازیم.

اما پیش از پرداختن به روش‌های بازیابی کارت شارژ مخدوش، پیشنهاد می‌کنیم برای پیش‌گیری از این مشکلات، به صورت آنلاین برای خرید کارت شارژ اقدام کرده و یا به صورت مستقیم سیم‌کارت خود را شارژ کنید. برای خرید کارت شارژ یا شارژ مستقیم سیم‌کارت خود می‌توانید از سایت «خریدشارژ» استفاده کنید

روش‌های بازیابی کارت شارژ مخدوش

روش‌های بازیابی کارت شارژ مخدوش

۱.  تماس با پشتیبانی اپراتورهای ایرانسل و همراه اول

یکی از روش‌های بازیابی کارت شارژ مخدوش، تماس با پشتیبانی اپراتور است. مشترکین ایرانسل باید با شماره ۷۰۰ تماس گرفته و بعد از وصل شدن به اپراتور، با اعلام شماره سریال و حداقل ۸ رقم از رمز شارژ، اپراتور رمز شارژ را در اختیار مشترک قرار می‌دهد. مشترکین همراه اول نیز در صورتی که رمز شارژ آنها مخدوش باشد، بایستی با پشتیبانی همراه اول به شماره ۹۹۹۰ ارتباط برقرار کنند و با ارائه شماره سریال درج شده روی کارت شارژ و چند رقم از رمز شارژ، کد شارژ خود را دریافت کنند.

۲. مراجعه حضوری به نمایندگی ایرانسل و همراه اول

مشترکین ایرانسل و همراه اول در صورت مخدوش بودن ارقام کد شارژ، می‌توانند به نمایندگی‌های ایرانسل و همراه اول مراجعه کرده و با ارائه کارت شارژ مخدوش شده، رمز شارژ را دریافت کنند.

۳. بازیابی کارت شارژ مخدوش ایرانسل از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من

برنامه ایرانسل‌من این امکان بازیابی رمز شارژ مخدوش شده را فراهم آورده است. برای این کار باید وارد اپلیکیشن ایرانسل‌من شوید و مراحل زیر را به ترتیب ادامه دهید.

  • به قسمت «شارژ مجدد» رفته و گزینه‌ی «از طریق کارت شارژ» را انتخاب کنید .
  • روی قسمت «کارت شارژ مخدوش» کلیک کنید.
  • شماره سریال ۱۲ رقمی کارت شارژ را وارد نموده و بعد، حداقل ۸ رقم از رمز شارژ را وارد کنید.
  • حالا می‌توانید گزینه شارژ عادی یا شگفت انگیز را انتخاب کنید.

۴. بازیابی کارت شارژ مخدوش ایرانسل از طریق کد دستوری

جهت بازیابی رمز شارژ مخدوش در این روش، باید کد دستوری #۳*۱*۱*۵۵۵* را شماره گیری کنید. سپس مراحل گفته شده را ادامه دهید تا رمز شارژ خود را دریافت کنید. در این روش داشتن شماره سریال روی کارت شارژ و حداقل ۸ رقم از رمز شارژ الزامی است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *