۳۶ اپراتور جدید به شبکه رومینگ بین‌الملل همراه اول اضافه شد

با افزایش ۳۶ اپراتور از ۳۱ کشور به شبکه‌های قابل‌استفاده برای سیم‌کارت‌های اعتباری در رومینگ بین‌الملل همراه اول، دایره ارتباطات مشترکان تلفن همراه گسترده‌تر شد.

بر اساس توافقات جدید همراه اول با اپراتورهای خارجی، تعداد شبکه‌های خارجی که مشترکان اعتباری می‌توانند با استفاده از سیم‌کارت خود از سرویس رومینگ بین‌الملل استفاده کنند، به ۱۳۹ اپراتور در ۸۵ کشور افزایش یافته است. مشترکان همراه اول می‌توانند قبل از سفرهای خارجی، با شماره‌گیری کد دستوری «ستاره ۱۰ ستاره ۲۹ مربع» از فعال بودن سرویس رومینگ خود اطمینان حاصل کنند.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه رومینگ همراه اول به نشانی https://mci.ir/roaming مراجعه کنند.

رومینگ بین‌الملل همراه اول

استفاده از رومینگ بین‌الملل همراه اول در گستره وسیع

به گزارش اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات سیار ایران، با پیوستن این رنج جدید از اپراتورهای بین‌المللی به جدول کشورهای طرف قرارداد همراه اول با امکان شارژینگ آنلاین برای سیم‌کارت‌های اعتباری، مشترکان اعتباری همراه اول می‌توانند از سرویس رومینگ بین‌الملل همراه اول در گستره وسیع‌تری از جهان بهره‌مند شوند.

مشترکان دائمی نیز بدون نگرانی نسبت به هزینه‌های علی‌الحساب، می‌توانند با استفاده از امکان شارژینگ آنلاین سامانه صورت‌حساب همراه اول، از شبکه‌های رومینگ بین‌الملل همراه اول استفاده کنند.

گفتنی است، امکان استفاده از تلفن همراه برای ارسال یا دریافت صوت، دیتا و پیامک هنگام مسافرت به خارج از محدوده جغرافیایی تحت پوشش شبکه اپراتور کشور مبدأ، با استفاده از شبکه‌های تلفن همراه کشور مقصد را سرویس رومینگ بین‌الملل می‌گویند.

تلاش همراه اول برای پوشش گسترده رومینگ

البته همراه اول پیش‌ازاین نیز در حوزه رومینگ خدمات قابل‌توجهی در اختیار کاربران خود قرار داده بود. همراه اول با ارتقای پهنای باند خدمات‌رسانی و افزایش تعداد کریرهای ارتباطی برای انتقال ترافیک، در کنار جلسات هماهنگی و آمادگی با تمامی اپراتورهای عراقی و همچنین وزارت اتصالات عراق، تمامی سعی خود را در راستای ایجاد پوشش ارتباطی مطلوب برای زائران ایرانی کرد.

البته توافقات جدید همراه اول با اپراتورهای خارجی در حوزه رومینگ جهانی و پوشش رومینگ ۱۳۹ اپراتور در ۸۵ کشور نیز منجر به دریافت خدمات گسترده‌تری برای کاربران همراه اول خواهد شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *