ستاره ۱۰۰ مربع، میانبری برای دسترسی به تمامی سرویس‌های اینترنت همراه اول

مشترکان همراه اول می‌توانند با استفاده از درگاه خدمات جامع اینترنت یا با استفاده از کد دستوری ستاره ۱۰۰ مربع بدون هیچ دغدغه‌ای به تمامی سرویس و بسته‌های اینترنت همراه اول دسترسی داشته باشند.

درگاه خدمات جامع اینترنت همراه اول یا همان درخت ۱۰۰ به مشترکان این اجازه را می‌دهد که بدون هیچ دغدغه‌ای به تمامی سرویس و بسته‌های اینترنت همراه اول تنها با کد دستوری ستاره ۱۰۰ مربع دسترسی داشته باشند. با توجه به اینکه همراه اول تمامی محصولات و خدمات خود را علاوه بر سایر درگاه‌ها از طریق درگاه‌های USSD (کدهای دستوری) نیز ارائه می‌کند، به‌طوری‌که مشترکان با کد دستوری ستاره ۱۰۰ مربع می‌توانند به خدمات اینترنت همراه اول دسترسی داشته باشند و با اضافه کردن عدد به آن خدمات مختلف را دریافت کنند.

برای نمونه # ۱ * ۱۰۰ * اطلاعات حساب و با کد # ۲ * ۱۰۰ * اینترنت یک‌ماهه، با کد # ۲ * ۱۰۰ * اینترنت کوتاه‌مدت، با کد # ۶ * ۱۰۰ * اینترنت ویژه دریافت کنند.

ستاره ۱۰۰ مربع

بنابراین با شماره‌گیری کد دستوری ستاره ۱۰۰ مربع به سامانه جامع «اینترنت همراه اول» هدایت می‌شوید که تمامی طرح‌ها و بسته‌های موردنظر خود را قادر به خریداری، فعال‌سازی و صورتحساب گیری هستید.

دسترسی به تمامی سرویس‌ها و بسته‌های اینترنت موبایل با شماره‌گیری ستاره ۱۰۰ مربع

همراه اول علاوه بر سایت و اپلیکیشن، تمامی خدمات و سرویس‌های خود را از طریق کدهای دستوری ارائه می‌کند که آن‌ها را تحت عنوان USDD می‌شناسیم. برای دسترسی به سرویس‌ها و خدمات ارائه‌شده توسط اپراتور همراه اول می‌توانید به سایت همراه اول مراجعه کنید و یا با نصب برنامه «همراه من» روی گوشی خود که اپلیکیشن مخصوص سیم‌کارت همراه اول است، از خدمات این اپراتور بهره‌مند شوید.

اما ساده‌ترین روش برای انجام عملیات مختلف، استفاده از کدهای دستوری ارائه‌شده توسط همراه اول است. این کدهای دستوری USSD به‌صورت کاملاً رایگان در اختیار مشترکین سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی همراه اول قرار گرفته است.

با شماره‌گیری کد دستوری *۱۰۰# به سرویس‌هایی نظیر حساب، کد فعال‌سازی اینترنت، کد اینترنت سی‌روزه، بسته اینترنت بلندمدت/دوماهه/ سه‌ماهه/ شش‌ماهه و … و کد اینترنت رایگان همراه اول دسترسی خواهید داشت.

البته لازم به ذکر است که با انتخاب هر گزینه با زیرمنوها و جزئیاتی مواجه می‌شوید و می‌توانید به تمامی خدمات یا بسته‌های اینترنت دسترسی پیدا کرده و یا سرویس موردنظر خود را به‌سادگی انتخاب کنید.

اگر از کاربران اینترنت همراه اول هستید و پیش‌تر، از طریق کد دستوری ستاره ۱۰۰ مربع و درگاه جامع خدمات اینترنت، سرویسی دریافت نکرده‌اید، کافی است بدون هیچ هزینه‌ای *۱۰۰# را شماره‌گیری کنید و خدمات موردنیاز را به‌سادگی از این طریق دریافت کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *