از سرويس XON چه می‌دانیم؟

سرويس XON از پیشنهادات هیجان‌انگیز داده پردازی فن آوا است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این سرویس اینترنت می‌پردازیم.

شرکت داده پردازی فن آوا

شرکت داده‌ پردازی فن‌آوا یکی از شرکت های تحت پوشش گروه فن آوا (هلدینگ تخصص در حوزه IT, ICT) است که از سال ۱۳۸۲ فعالیت خود را با هدف ارائه خدمات انتقال دیتا و ارائه خدمات جانبی آن آغاز کرده است و در حال حاضر دارنده پروانه ارائه‌ ارتباطات ثابت (FCP) در سطح کشور است.

اینترنت پرسرعت +ADSL2

ADSL يا همان (Asymmetric Digital Subscriber Line) یک فناوری است كه برای برقراری ارتباط پرسرعت و بدون قطعی با اینترنت، طراحی و در اختيار كاربران اداری و خانگی شركت فن آوا قرار گرفته است.


با بهره‌گيری از اين فناوری كاربران قادر خواهند بود تنها با استفاده از يك خط تلفن، به صورت دائم و با سرعتی بالا به اينترنت متصل شوند. در توضيح اين فناوری و استفاده ۲ منظوره از يك خط تلفن بايد گفت، اساس اين فناوری استفاده از فضای خالی سيم‌های مسی تلفن است.

سرويس XON

بدين ترتيب كه سيم مسی تلفن همانند لوله است كه هنگام استفاده از تلفن برای مكالمه‌های صوتی، تنها قسمت اندكی از فضای آن به كارگرفته و مشغول می‌شود. بدين صورت به‌سادگی می‌توان از فضای خالی آن برای انتقال داده‌ها بهره گرفت.
جهت تفكيك صوت و ديتا درسمت مشترک، از Splitter استفاده می‌گردد. 

سرويس XON

مشخصات سرويس XON

سرويس XONحجم داخلیقيمت (تومان)تمدید – ثبت نام اولیه
سرویس گیم (زون)، ۴ مگ ۳ ماهه ۹۰ گیگ + پکیج گیم (۲۷۰ گیگ بسته ترافیکی سه ماهه، پینگ تضمین شده، Nat type 2 برای کنسول، حداقل jitter ،پهنای باند شناور با burst فوق‌العاده ،رنج آی پی اختصاصی، لاین پروفایل سفارشی)۳۶۰ گیگ۳۷۵.۰۰۰تمدید – ثبت نام اولیه




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *