سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل چیست؟

سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل مخصوص خانواده‌ها، تیم‌ها یا افرادی طراحی شده‌ که مصرف اینترنت‌شان زیاد است، یا همزمان از چند دستگاه مختلف مثل تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و مودم استفاده می‌کنند.

مشترکین ایرانسل با استفاده از سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل، می‌توانند یک حساب بسازند و امکان استفاده از آن را برای دوستان و اعضای خانواده خود به طور هم‌زمان فراهم نمایند. همچنین افرادی که همزمان از چند دستگاه مختلف مانند گوشی تلفن همراه یا تبلت خود استفاده می نمایند، می توانند به جای شارژ جداگانه این حساب‌‌ها، تنها یک حساب را فعال نموده و آن را شارژ نمایند. به غیر از این مدیر شرکت‌ها نیز می‌توانند از دیگر کاربران سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل باشند.

اینترنت چند کاربره ایرانسل

از مزایای سرویس اینترنت چندکاربره‌ ایرانسل می‌توان به کاهش هزینه‌ اینترنت با تقسیم بسته میان چند نفر یا چند دستگاه و اشتراک‌گذاری اینترنت بدون ازدست‌‌دادن سرعت اشاره کرد. همچنین با استفاده از این سرویس علاوه بر اشتراک بسته بدون محدودیت زمانی و مکانی، می‌توانید میزان مصرف هر یک از اعضای بسته چند کاربره را نیز مدیریت کنید.

نحوه‌ی خرید و فعال‌سازی سرویس اینترنت چند کاربره ایرانسل

برای فعال‌سازی و خرید بسته حساب اینترنت چند کاربره می‌توانید به یکی از دو روش زیر عمل کنید:

  • در اپلیکیشن «ایرانسل‌من»، وارد بخش حساب چندکاربره شوید و پس از انتخاب بسته موردنظر، آن را خریداری کنید
  • با شماره‌گیری کد #۳*۴۰۰*، سرویس را فعال کرده و سپس با شماره‌گیری کد #۱*۱*۴۰۰* بسته موردنظر خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید.

همچنین با مراجعه به صفحه خرید آنلاین بسته‌های اینترنت چندکاربره در وبسایت ایرانسل، می‌توانید بسته‌های مختلف اینترنت چندکاربره ایرانسل را نیز مشاهده کنید.

اینترنت چند کاربره ایرانسل

پس از فعالسازی حساب چند کاربره، با شماره‌گیری کد #۱*۲*۱*۴۰۰*، می‌توانید زیرشاخه جدیدی را به حساب اینترنت چند کاربره خود اضافه کنید. همچنین برای اضافه کردن زیرشاخه به حساب اینترنت چندکاربره و تنظیم میزان مصرف زیرشاخه‌ها می‌توانید از اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز استفاده کنید. برای این کار باید در داخل اپلیکیشن، وارد بخش حساب چند کاربره شده و روی گزینه «افزودن زیرشاخه» و برای تنظیم میزان مصرف زیرشاخه‌ها نیز بر روی گزینه «ویرایش» کلیک کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *