قبض سیم‌کارت همراه اول خود را با سرویس بانک پرداخت به‌‌راحتی پرداخت کنید!

سرویس بانک پرداخت از خدمات تازه اپراتور همراه اول با همکاری سیستم بانکداری کشور است. به کمک این سرویس می‌توانید به‌آسانی قبض سیم‌کارت همراه اولتان را از طریق حساب بانکی‌تان به‌طور مستقیم پرداخت کنید. با ما باشید تا دراین‌باره بیشتر بدانید.

سرویس بانک پرداخت همراه اول چیست؟

بانک پرداخت خدمتی جدید و درحال‌توسعه از همراه اول با همکاری بانک‌‏هاست که پرداخت قبوض تلفن همراه را به‌صورت خودکار ممکن می‏‌سازد.

مشترکین گرامی می‌‏توانند جهت استفاده از این خدمت از طریق کانال‌های معرفی‌شده بانک ثبت‌نام نمایند. پس از ثبت اطلاعات، در هر دوره صورت‌حساب گیری، مبلغ صورت‌حساب تلفن همراه مشترک به‌طور خودکار از حسابی که معرفی نموده کسر می‌گردد.

چه بانک‌های سرویس بانک پرداخت را ارائه می‌دهند؟

در حال حاضر بانک‌های ارائه‌دهنده این سرویس و درگاه ثبت‌نام آن‌ها عبارت‌اند از:

1بانک صادرات ایرانتلفن بانک ۰۹۶۰۲
2بانک ملتبانکداری اینترنتی و همراه بانک
3بانک پاسارگادبانکداری مجازی
4بانک آیندهپیشخوان مجازی و مراجعه حضوری به شعبه و تکمیل فرم بانک پرداخت
5بانک پارسیانبانکداری اینترنتی

​پرداخت خودکار قبض همراه اول با سرویس بانک پرداخت بانک صادرات ایران

پرداخت خودکار قبوض دوره‌ای همراه اول خود را به سامانه «بانک پرداخت» بانک صادرات ایران بسپارید.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام روابط عمومی بانک صادرات ایران، مشتریان این بانک سال‌ها است در راستای سهولت در استفاده از خدمات بانکداری نوین و جلوگیری از قطع نابهنگام، قبوض تلفن همراه خود را به‌صورت خودکار با استفاده از سامانه «بانک پرداخت» این بانک، پرداخت می‌کنند.

در این روش مشترکان تلفن همراه اول و دارنده حساب در بانک صادرات ایران، می‌توانند با سامانه ۰۹۶۰۲ تماس گرفته و با ورود شماره‌حساب خود به سامانه، مجوز پرداخت صورتحساب تلفن همراه خود را صادر کنند. در این صورت هر زمانی که مبلغ کارکرد تلفن مشترک به سقف مجاز برسد بانک به نیابت از مشترکان مبلغ قبض را پرداخت کرده و از قطع خط جلوگیری به عمل خواهد آورد.در این سامانه ٤٨ ساعت قبل از برداشت مبلغ، زمان دقیق برداشت از حساب مشتری از طریق پیامک به اطلاع وی می‌رسد.

سرویس بانک پرداخت - پرداخت قبوض

متقاضیان می‌توانند ضمن تماس با تلفن‌بانک ۰۹۶۰۲ و انتخاب گزینه ٢ و سپس انتخاب گزینه ٣ در این سامانه ثبت‌نام کرده و پس از اطلاع‌رسانی از طریق پیامک از این سرویس استفاده کنند.

مرکز صدای سپهر بانک صادرات ایران با کد (۰۹۶۰۲) با هدف ارزش‌آفرینی برای مشتریان ایجاد شده است. بر این اساس هم‌وطنان می‌توانند ضمن تماس با شماره ۰۹۶۰۲ ضمن برخورداری از خدمات تلفن‌بانک، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط و … از مشاوره کارشناسان مستقر در مرکز نیز بهره‌مند شده و سؤالات خود را با پاسخگویان این مرکز در میان بگذارند.

پرداخت خودکار قبض همراه اول از طریق سرویس بانک پرداخت ملت

پرداخت خودکار قبوض خطوط تلفن همراه اول از طریق سامانه بانک پرداخت ملت امکان‌پذیر شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملت، ازاین‌پس مشتریان بانک ملت که به‌طور مستمر تراکنش‌هایی نظیر خرید شارژ، پرداخت قبض، پرداخت اقساط خرید کالا و خدمات انجام می‌دهند، می‌توانند با یک‌بار ثبت‌نام در این طرح و ارائه مجوز پرداخت بابت تراکنش موردنظر، پرداخت‌های بعدی را به‌صورت خودکار به بانک یا شرکت ارائه‌دهنده خدمت بسپارند.

این طرح باهدف مکانیزه شدن پرداخت‌های متوالی و جلوگیری از فراموش‌شدن پرداخت‌های موردنیاز و صرفه‌جویی در زمان مشتریان اجرایی شده است.

سرویس بانک پرداخت - پرداخت قبوض

در گام اول این طرح که با همکاری شرکت‌های ایرانسل و ارتباطات سیار اجرایی شده است، پرداخت خودکار قبوض همراه اول از طریق سامانه‌های بانکداری اینترنتی و همراه بانک ملت ارائه می‌شود و به‌زودی این خدمات از طریق سامانهٔ بانکداری اینترنتی اشخاص حقوقی و سامانه محب این بانک نیز به مشتریان حقوقی ارائه خواهد شد.

بر اساس اعلام مدیریت بانکداری شرکتی بانک ملت، توسعه خدمت مذکور پس از هماهنگی با سایر اپراتورهای تلفن همراه و شرکت‌های خدماتی قبوض خدماتی در دستور کار قرار دارد. دستورالعمل استفاده از این خدمت هم‌اکنون در این صفحه قابل‌دسترسی است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *