سرویس پیامگیر صوتی همراه اول چیست و چگونه فعال می‌شود؟

سرویس پیامگیر صوتی همراه اول برای مشترکان دائمی و اعتباری، جهت دریافت پیام صوتی در زمانی که پاسخ‌گوی تماس نمی‌باشند راه‌اندازی شده است. کاربران می‌توانند پیامگیر صوتی خود را در حالت عدم پاسخگویی به تماس فعال نمایید تا درصورتی‌که پاسخ‌گو نبودند تماس‌های دریافتی به شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ انتقال یابد. فعال‌سازی سرویس پیامگیر صوتی برای کاربران این اپراتور رایگان است.

سرویس پیامگیر صوتی همراه اول را چگونه فعال کنیم؟

ازاین‌پس می‌توانید سرویس پیامگیر صوتی خود را از طریق سامانه جامع خدمات همراه اول با استفاده از روش‌های زیر به‌صورت رایگان فعال نمایید:

به‌این‌ترتیب تماس‌های بدون پاسختان به شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ انتقال یافته و همراه اول با ارسال پیامک از سرشماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ شما را از وجود پیام صوتی جدید آگاه می‌کند. شما می‏توانید با شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ تماس گرفته و پیام‌های صوتی خود را بشنوید.

ویژگی‌های سرویس پیامگیر صوتی همراه اول

شما می‌توانید با استفاده از روش‌های فوق، پیامگیر صوتی خود را در حالت عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) فعال نمایید. به‌این‌ترتیب درصورت عدم پاسخگویی، تماس‌های دریافتی شما به شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ انتقال می‌یابند.

درصورتی‌که فرد تماس‌گیرنده پس از اتصال به پیامگیر صوتی، برایتان پیام گذاشت. پیامکی از سرشماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ ارسال شده و وجود پیام صوتی جدید را به شما اطلاع می‌دهد.

درصورتی‌که فرد تماس‌گیرنده پس از اتصال به پیامگیر صوتی پیامی نگذارد. پیامکی از سرشماره ۱۰۰۸۲ برایتان ارسال شده و وجود یک تماس بی‌پاسخ را به شما اطلاع می‌دهد.

شما می‌توانید از خط خود با شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ تماس گرفته و پیام‌های جدید خود را شنیده و یا پیام‌های خود را مدیریت نمایید.

درصورتی‌که به سیم‌کارت خود دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با استفاده از سایر خطوط همراه اول با شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ تماس گرفته و پس از وارد نمودن کلمه عبور، پیام‌های صوتی خود را دریافت کنید.

توجه: شما می‌توانید با شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ تماس گرفته و برای پیامگیر صوتی خود، کلمه عبور تعیین نمایید.

سرویس پیامگیر صوتی همراه اول

قوانین و شرایط کلی سرویس پیامگیر صوتی همراه اول

شما می‌توانید، سرویس پیامگیر صوتی خود را تنها با استفاده از روش‌های ذکرشده (از طریق سامانه جامع خدمات) فعال و غیرفعال نمایید. به‌عبارت‌دیگر فعال‌سازی و غیرفعال‌سازی از طریق دفاتر خدمات ارتباطی و یا درگاه پیامکی ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ ، امکان‌پذیر نیست.

سرویس پیامگیر صوتی همراه اول به‌صورت پیش‌فرض در حالت عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) فعال می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات گوشی، تماس‌های خود را در حالت‌های دیگر همچون در دسترس نبودن (Unreachable)، مشغول بودن شماره (Busy) و … به ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ انتقال دهید.

پیامگیر صوتی همراه اول صرفاً بر روی شماره ۰۹۹۱۰۰۰۹۹۱۲ فعال می‌شود و درصورتی‌که با استفاده از تنظیمات گوشی پیامگیر صوتی خود را بر روی شماره‌هایی به‌جز شماره فوق‌الذکر فعال نمایید، نمی‌توانید پیام‌های صوتی خود را دریافت کنید.

درصورتی‌که سرویس تماس بان خود را فعال نموده باشید، می‌توانید به‌صورت هم‌زمان سرویس پیامگیر صوتی خود را نیز فعال نموده و از مزایای این سرویس‌ها به ترتیب در حالت‌های در دسترس نبودن (Unreachable) و عدم پاسخگویی به تماس (No-answer) بهره‌مند شوید.

درصورتی‌که سرویس انتقال تماس خود را از طریق شماره‌گیری *۱۰*۲۴۳# و یا ارسال کد ۲۴۳ به سرشماره ۱۰ غیرفعال نمایید، فعال‏سازی سرویس پیامگیر صوتی با موفقیت انجام نمی‌شود.

آیا سرویس پیامگیر صوتی همراه اول رایگان است؟

دریافت پیام صوتی (به‌غیراز حالت رومینگ) هزینه‌ای نداشته ولی شنیدن پیام با هزینه‌ای معادل هزینه تماس درون‌شبکه‌ای خواهد بود. در حالت رومینگ دریافت پیام صوتی، هزینه‌ای معادل مکالمه با ایران + مکالمه دریافتی، در پوشش آن اپراتور، خواهد داشت همچنین شنیدن پیام برای مشترک در حالت رومینگ، هزینه معادل مکالمه با ایران دارد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *