چگونه سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را به‌صورت آنلاین تهیه کنیم؟

شما با خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل می‌توانید از بسته‌های تماس، پیامک و اینترنت رایگان بهره‌مند شوید. علاوه‌براین، این شرکت برای راحتی حال شما عزیزان انجام این فرایند را به‌صورت کاملا غیرحضوری میسر کرده است. با ما باشید تا از نحوه خرید سیم‌کارت از این اپراتور به‌صورت کاملا آنلاین بیشتر بدانید.

درباره شاتل موبایل

شاتل موبایل، اپراتور نسل جدید تلفن همراه با پوشش ۳G و ۴G/LTE در سراسر کشور با پیش‌شماره ۰۹۹۸ و کد یک است که برای نخستین بار در ایران، فناوری نوآورانه «سیم‌کارت هوشمند» را به بازار ارتباطی کشور معرفی کرده که بر اساس آن، سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل با تحلیل آنتن‌های موجود در محدوده محل حضور مشترک، بهترین آنتن و پوشش شبکه را به‌طور خودکار برای وی انتخاب می‌کند.

بسته‌های آغازین

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، از سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، سیم‌کارت و بسته آغازین شماره یک شاتل موبایل به مشترکین خدمات اینترنت ثابت شاتل به همراه ۱۱ گیگابایت اینترنت همراه یک‌ماهه، ۱ گیگابایت اینترنت ثابت، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و ۱۰۰ پیامک برون شبکه یک‌ماهه به همراه اشتراک نماوا و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت ۱۸ هزار تومان عرضه می‌شود.

سیم‌کارت و بسته آغازین شماره دو شاتل موبایل هم با ۵۲ گیگابایت اینترنت همراه یک‌ماهه، ۲ گیگابایت اینترنت ثابت، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۱۰۰ دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه یک‌ماهه با هزینه ۲۵ هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می‌شود.

سیم‌کارت‌های شاتل موبایل - سیم‌کارت

از سوی دیگر، سیم‌کارت و بسته آغازین شماره سه شاتل موبایل به همراه ۱۰۱ گیگابایت اینترنت همراه در ماه اول و یک گیگابایت اینترنت همراه در ماه دوم و یک گیگابایت اینترنت همراه در ماه سوم، مکالمه و پیامک شاتل موبایلی نامحدود و ۳۰۰ دقیقه مکالمه و پیامک برون شبکه برای سه ماه به همراه یک ماه اشتراک رایگان نماوا و ۳ گیگابایت اینترنت ثابت هفتگی و بسته کتاب صوتی اپلیکیشن نوار به قیمت ۴۰ هزار تومان به مشترکین خدمات ADSL شاتل عرضه می‌شود.

نحوه تهیه سیم‌کارت‌های شاتل موبایل

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیش‌تر درباره بسته‌های ترکیبی خدمات ثابت و همراه شاتل موبایل و انتخاب شماره و خرید سیم‌کارت تا پایان اسفندماه می‌توانند به وب‌سایت این اپراتور مراجعه کنند و یا با شماره ۰۹۹۸۱۰۰۰۰۰۰ تماس بگیرند.

گفتنی است، بنا بر اعلام شاتل موبایل؛ در این مرحله هر مشترک خدمات اینترنت ثابت شاتل حداکثر قادر به ثبت‌نام ۵ سیم‌کارت با بسته ترکیبی ثابت و همراه خواهد بود.

سیم‌کارت اولی‌ها

مشترکینی که تابه‌حال سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت نشده است می‌توانند با خرید سیم‌کارت‌های شاتل موبایل به‌عنوان اولین سیم‌کارت خود، علاوه بر بسته‌های ارائه‌شده به همراه سیم‌کارت، بسته سه‌ماهه رایگان اینترنت، مکالمه و پیامک از شاتل موبایل هدیه بگیرند.

شاتل موبایل در طرح جدید خود برای همه متقاضیان سیم‌کارت‌های هوشمند این اپراتور که برای اولین بار سیم‌کارتی به نام آن‌ها ثبت می‌شود و پیش‌ازاین هیچ سیم‌کارتی در هیچ‌یک از اپراتورهای تلفن همراه کشور نداشته‌اند، بسته هدیه ویژه‌ای در نظر گرفته است.

سیم‌کارت‌اولی‌ها در این طرح علاوه بر برخورداری از بسته آغازین و مزایای سیم‌کارت شاتل موبایل به‌عنوان تنها سیم‌کارت هوشمند کشور، از بسته هدیه ویژه سیم‌کارت‌اولی‌ها بهره‌مند خواهند شد:

  • ۶ گیگابایت اینترنت سه‌ماهه با تخصیص ماهیانه
  • مکالمه نامحدود شاتل موبایلی
  • ۳۰۰ دقیقه مکالمه برون شبکه با تخصیص ماهیانه
  • پیامک نامحدود شاتل موبایلی
  • ۳۰۰ پیامک برون شبکه با تخصیص ماهیانه
سیم‌کارت‌های شاتل موبایل - لوگو

آموزش کاملا رایگان با سیم‌کارت‌های شاتل موبایل

دسترسی به وب‌سایت‌های آموزشی و سیستم‌های آموزش از راه دور مراکز دانشگاهی و دانش‌آموزی با استفاده از اینترنت سیم‌کارت‌های شاتل موبایل کاملاً رایگان است.

بر اساس اعلام روابط عمومی شاتل موبایل، اینترنت همراه سیم‌کارت‌های این اپراتور برای استفاده از وب‌سایت‌ها و سامانه‌های آموزش از راه دور دانشگاهی، دانش‌آموزی، آموزش علوم پزشکی و حوزوی رایگان شد. بر این اساس، استفاده از این وب‌سایت‌ها از ترافیک بسته‌های اینترنت فعال مشترکین مصرف نخواهد کرد.

آخرین فهرست سامانه‌های آموزشی دانشگاهی و دانش‌آموزی که مشمول این طرح هستند همواره در اینجا قابل‌مشاهده است.

دیگر فعالیت‌ها

شاتل موبایل پیش‌ازاین نیز فعالیت‌های گوناگونی در جهت توسعه خدمات غیرحضوری و ارتباطی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا انجام داده بود؛ اهدای چند نوبت بسته اینترنت برای معلمان و اساتید دانشگاه، توسعه زیرساخت ثبت‌نام اینترنتی و تلفنی سیم‌کارت جهت حفظ سلامت افراد و جلوگیری از تجمع حضوری متقاضیان، عرضه سیم‌کارت سازمانی ویژه دورکاری با قابلیت ایجاد سریع و مقرون‌به‌صرفه کانال ارتباطی امن و اختصاصی بر مبنای راهکار APN-VPN به همراه قابلیت عرضه IP معتبر و یکتا روی سیم‌کارت‌های شاتل موبایل، ازجمله این اقدامات هستند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *