آموزش شارژ سیم‌کارت تالیا: از کجا و چگونه؟

شارژ سیم‌کارت تالیا به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. در مطلب امروز در وبلاگ خریدشارژ قصد داریم شما را با روش‌های شارژ سیم‌کارت تالیا آشنا کنیم. با ما همراه شوید.

درباره اپراتور تالیا

شرکت گسترش ارتباطات تالیا به‌عنوان اولین شبکه مستقل پیش‌پرداخت تلفن همراه کشور از سال ۱۳۸۳ با استفاده از تجهیزات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت‌های زیمنس، آلکاتل و اریکسون و با مشاوره یکی از برجسته‌ترین مشاوران در دنیا آغاز به کار کرد.

کلمه تالیا برگرفته از نام دیگر حضرت خضر (ع) است که یکی از پیامبران معاصر حضرت موسی (ع) بود. یکی از معجزات وی آن بود که روی هر زمین خشکی می‌نشست، زمین سبز و خرم می‌شد و دلیل نامش، خضر (سبز) نیز همین است.

شارژ سیم‌کارت تالیا

تالیا از ابتدا با پیش‌شماره ۰۹۳۲ آغاز به کار نمود و اکنون نیز با همین پیش‌شماره در خدمت مشترکین عزیز است. این شبکه به‌طور رسمی از سوم خرداد ۱۳۸۴ ابتدا در تهران و به‌تدریج در سایر شهرها و مراکز استان‌ها سرویس‌دهی خود را آغاز کرد. اکنون تالیا بعد از چند سال فعالیت همراه با فرازوفرودهای بسیار و پس از انتقال مالکیت تلاش دارد تا خاطره خوش و لذت استفاده از خدمات تالیا را در بین مردم مجدداً زنده نماید. از آذرماه سال ۱۳۹۴ رومینگ تالیا به‌صورت سراسری در کل کشور برقرار شد. در بهمن‌ماه ۱۳۹۷ نیز امکان ارائه خدمات 4.5G برای مشترکین تالیا فراهم شد و مشترکین تالیا از خدمات سیم‌کارت 4.5G تالیا بهره‌مند شدند.

تعویض سیم‌کارت‌های تالیا

مشترکین تالیا برای بهره‌مندی از خدمات جدید تالیا، می‌توانند سیم‌کارت‌های قدیمی خود را با سیم‌کارت‌های ویژه نسل چهارم تالیا تعویض نمایند.

 یکی دیگر از خدمات تالیا ارائه سیم‌کارت سازمانی و بسته‌های کاربردی برای سازمان‌های بزرگ بر اساس نیاز آن‌ها است.

روش‌های دریافت شارژ سیم‌کارت تالیا

مشترکین تالیا از طریق روش‌های زیر می‌توانند کد شارژ الکترونیکی سیم‌کارت تالیا را دریافت نمایند.

۱. خرید اینترنتی شارژ الکترونیکی تالیا

 برای شارژ سیم‌کارت تالیا از این طریق، کافی است به سایت اینترنتی بانک‌ها، شرکت‌های طرف قرارداد تالیا و یا اپلیکیشن‌های ارائه‌دهنده شارژ سیم‌کارت مراجعه کرده و به منوی خرید شارژ تالیا وارد شوید. سپس گزینه «شارژ سیم‌کارت» و در مرحله بعد مبلغ شارژ موردنظر خود را انتخاب کنید. پس از واردکردن اطلاعات حساب خود، اعتبار موردنظر را به‌صورت کد شارژ الکترونیکی دریافت خواهید نمود.

۲. کد دستوری #۵۰۰*

 ابتدا #۵۰۰* را شماره‌گیری کنید. برای خرید شارژ، گزینه‌ ۱ را انتخاب نموده، مبلغ شارژ درخواستی را از بین گزینه‌ها انتخاب کنید. سپس شماره‌ کارت‌بانکی و رمز دوم خود را با اعداد انگلیسی وارد کنید. در صورت صحت اطلاعات وارده، مبلغ شارژ از حساب شما کسر و سیم‌کارت تالیای شما به‌طور مستقیم شارژ خواهد شد.

۳. دستگاه‌های خودپرداز بانک‌ها (…, WEB KIOSK, ATM)

برای شارژ سیم‌کارت تالیا، با حضور در محل نزدیک‌ترین خودپرداز بانک‌های ملی و پارسیان، در منوی اصلی خودپرداز، گزینه «شارژ سیم‌کارت» و سپس گزینه «تالیا» و انتخاب مبلغ موردنظر، رسید حاوی کد شارژ الکترونیکی تالیا برای شما صادر می‌گردد.

۴. پایانه‌های فروش (POS)

برای شارژ سیم‌کارت تالیا، با مراجعه به مکان‌هایی که دارای پایانه فروش بوده و طرف قرارداد با تالیا می‌باشند، در منوی «خرید شارژ تالیا» و با انتخاب مبلغ موردنظر، اعتبار موردنظر به‌صورت کد شارژ صادر می‌گردد.

پایانه‌های طرف قرارداد تالیا

  • ملی
  • ملت
  • سپه
  • پارسیان
  • سامان
  • آپ (آسان پرداخت)

۵. خرید شارژ فیزیکی

برای شارژ سیم‌کارت تالیا به‌صورت فیزیکی می‌توانید به‌صورت‌های زیر عمل کنید:

  •  با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد با تالیا
  • مراجعه حضوری به دفتر امور مشترکین تالیا

 پس از دریافت کد شارژ الکترونیکی تالیا، کد دستوری را مطابق شکل زیر وارد کرده و سیم‌کارت خود را شارژ نمایید.

#رمز شارژ*۱۴۰*




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *