طرح‌های زمستانی اپراتورها ۱۳۹۹

طرح‌های زمستانی اپراتورهای ایرانسل و شاتل موبایل را برایتان در این مطلب جمع‌اوری کرده‌ایم.

با شروع فصل سرما و آغاز زمستان، اپراتورهای تلفن همراه نیز همانند هر سال شروع به معرفی طرح زمستانی خود به مشترکان و یا تمدید طرح‌های تشویقی خود برای فصل زمستان کرده‌اند تا بتوانند در عبور از این فصل در کنار کاربران خود باشند. در این مطلب به معرفی و بررسی طرح‌های زمستانی اپراتورها خواهیم پرداخت.

طرح‌ زمستانی ایرانسل

ایرانسل برای زمستان امسال دو طرح متفاوت برای کاربران خود در نظر گرفته است تا بتواند جمعیت بیشتری از کاربرانش را تشویق به استفاده از خدمات خود کند و همچنین برای جلو انداختن کارهایی که تاکنون عقب انداخته بودند، مانند تغییر سیم‌کارت اعتباری به دائمی و یا خرید سیم‌کارت ایرانسل نیز به آنها انگیزه کافی بدهد.

طرح زمستانی اول ایرانسل با شعار «این زمستون گیگ می‌باره»، شاید بیشتر برای کاربران تازه‌‌ای که می‌خواهند از محصولات ایرانسل استفاده کنند و یا افرادی که مدتیست از سیم‌کارت ایرانسل خود استفاده نکرده‌اند مناسب باشد. هرچند کاربران فعلی سیم‌کارت‌های اعتباری ایرانسل نیز می‌توانند با تغییر سیم‌کارت اعتباری خود به سیم‌کارت دائمی در این طرح شرکت کنند.

طرح‌های زمستانی اپراتورها

در این طرح زمستانی، ایرانسل قصد دارد به وسیله‌ی قرعه‌کشی به ۵۰ نفر از برندگان، به مدت یک سال، هر روز ۱۰ گیگابایت اینترنت رایگان (۳۶۵۰ گیگابایت سالیانه) جایزه بدهد. مهلت شرکت در این قرعه‌کشی از روز اول دی ماه شروع شده و تا ۲۹ اسفند نیز ادامه دارد و برای شرکت در قرعه‌کشی نیز کافیست یکی از شرایط زیر را داشته باشید:

  • خرید و فعال‌سازی یکی از سیم‌کارت‌های اعتباری و دائمی
  • تبدیل سیم‌کارت از اعتباری به دائمی
  • ترابرد شماره همراه از اپراتورهای دیگر
  • استفاده دوباره از اینترنت ایرانسل (پس از ۳۰ روز عدم فعالیت)
  • استفاده دوباره از خدمات ایرانسل (پس از ۹۰ روز عدم فعالیت)

اما اگر در حال حاضر نیز از کاربران سیم‌کارت دائمی ایرانسل هستید و یا قصد تغییر سیم‌کارت اعتباری خود را ندارید شاید دومین طرح زمستانی ایرانسل بیشتر مناسب شما باشد.

طرح‌ زمستانی ایرانسل

ایرانسل در دومین طرح زمستانی خود با شعار «با ایرانسل‌من هیچی بعید نیست» برای تشویق کاربران به استفاده از اپلیکیشن ایرانسل، با نام «ایرانسل‌من»، به ۳۰ نفر از کاربران این اپلیکیشن به قید قرعه ۳۰ جایزه‌ی ۵۰ میلیون تومانی جایزه خواهد داد. برای شرکت در این قرعه‌کشی کافیست از ۱ دی تا ۳۰ اسفند به اپلیکیشن ایرانسل‌من سربزنید و با پرداخت قبض، خرید بسته مکالمه و اینترنت، افزایش اعتبار و … شانس خود را در قرعه‌کشی زمستانی ایرانسل افزایش دهید. با با هر ۵ هزار تومان تراکنش در اپلیکیشن ایرانسل‌من می‌توانید یک امتیاز در قرعه‌کشی ایرانسل کسب کنید.

طرح‌ زمستانی شاتل موبایل

شاتل موبایل نیز در زمستان امسال برای همراهی با کاربران و به دلیل استقبال بالای مشترکین خود جشنواره ویژه شاتلی‌ها را تا پایان فصل زمستان امسال تمدید کرد. در این طرح تمامی مشترکین ADSL شرکت شاتل، با خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت شاتل موبایل تا پایان زمستان ۹۹، علاوه بر سایر مزایای این سیم‌کارت، ۱۰ گیگابایت اینترنت ADSL نیز هدیه می‌گیرند. همچنین با مکالمه و استفاده از اینترنت و رسیدن میزان مصرف به حدنصاب، هرهفته ۵ گیگابایت اینترنت ADSL به مشترکین شاتلی اهدا خواهد شد.

طرح‌ زمستانی شاتل موبایل

همچنین در طرح دیگری که شاتل موبایل برای کاربران خود در نظر گرفته است، تا پایان اسفند ۹۹ می‌توانید با دعوت از دوستان خود برای پیوستن به شاتل موبایل به همراه دوست خود در قرعه‌کشی ۲۱ جایزه‌ی ۲ میلیون تومانی شرکت کنید. برای شرکت در این قرعه کشی، دوستان شما باید تنها با استفاده از لینک اختصاصی شما که از طریق اپلیکیشن «شاتل موبایل من» قابل مشاهده و به‌اشتراک‌گذاری است، اقدام به خرید سیم کارت هوشمند شاتل موبایل کنند.

همچنین مزایای خرید و فعال‌سازی سیم‌کارت هوشمند شاتل موبایل و نحوه‌ی استفاده از خدمات این طرح را نیز می‌توانید از وبسایت شاتل موبایل دنبال کنید.

طرح‌های زمستانی اپراتورها می‌توانند فرصت خوبی برای شما باشند. برای دیدن طرح‌های تشویقی همراه اول می‌توانید به این لینک سر بزنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *