طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک برای تسهیل سفر‌های نوروزی آغاز شد

رئیس کمیته حمل‌ونقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک را گامی دیگر در راستای ارائه خدمات شایسته به گردشگران نوروزی عنوان کرد.

آغاز طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کیش، عزت اله محمدی در دومین جلسه کمیته حمل‌ونقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش از ساماندهی بنادر کیش، ایجاد زیرساخت‌های لازم برای سامانه هوشمند خرید بلیت، پذیرش هوشمند خودرویی و افزایش دستگاه‌های هوشمند ارائه خدمات به مسافران نوروزی در بنادر چارک و کیش خبر داد.

وی گفت: ساماندهی شناور‌های مسافری و حمل خودرویی برای ارائه خدمات مناسب در بنادر کیش، لنگه، چارک و آفتاب و هماهنگی با شرکت‌های هواپیمایی در دستور کار قرار گرفته است.

طرح ساماندهی بنادر کیش و چارک

رئیس کمیته حمل‌ونقل دریایی و هوایی ستاد تسهیلات نوروزی کیش بر نقش مهم فرودگاه و بنادر کیش، به‌عنوان دو مبادی ورودی و خروجی جهت میزبانی از گردشگران نوروزی تأکید کرد.

عزت اله محمدی افزود: تأمین ایمنی سفر‌های هوایی و دریایی، افزایش ایمنی پایانه‌ها، شناور‌ها و مسیر‌های تردد، هم‌افزایی ارگان‌های مربوطه و تیم‌های عملیاتی، پاسخ‌گویی به شرایط اضطراری در مسیر‌های هوایی و دریایی بر عهده این کمیته خواهد بود.

وی افزود: رویکرد این کمیته ارتقاء ایمنی سفر‌های دریایی و هوایی، جستجو و نجات دریایی و آمادگی تیم‌های عملیاتی در نوروز ۱۴۰۱ است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *