عدم تخلیه تلفن ثابت غیرفعال در صورت پرداخت آبونمان

دیر مخابرات منطقه کردستان، پرداخت آبونمان جهت تلفن‌ ثابت غیرفعال به منظور جلوگیری از جمع‌آوری آن ضروری است.

عدم تخلیه تلفن ثابت غیرفعال

آزاد حکمت ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: مشتریان گرامی جهت جلوگیری از تخلیه و جمع‌آوری تلفن ثابت می‌توانند نسبت به پرداخت صورتحساب خود از طریق درگاه‌های اعلام شده اقدام نمایند.

وی عنوان کرد: امکان عدم تخلیه تلفن ثابت غیرفعال فراهم شده است تا امتیاز مشتریان تلفن ثابتی که از تلفن خود استفاده نمی‌کنند محفوظ و از جمع‌آوری آن جلوگیری شود.

حکمت خاطرنشان ساخت: پس از چند دوره عدم پرداخت صورتحساب از سوی مشترک، طبق مقررات ابلاغی تلفن مورد نظر جمع‌آوری خواهد شد.

وی تاکید کرد: مالکان شماره تلفن ثابتی که منزل و تلفن آن‌ها در اختیار شخص دیگری می‌باشد می‌توانند با تماس با سامانه ۲۰۰۰ از وضعیت آبونمان تلفن ثابت خود مطلع و در صورت عدم پرداخت از سوی مستاجر، مورد را پیگیری و از مشکلات آینده پیشگیری نمایند. عدم تخلیه تلفن ثابت غیرفعال به راحتی با پرداخت آبونمان امکان‌پذیر است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن یادآوری سامانه‌های غیرحضوری و رایگانِ معرفی شده از سوی مخابرات منطقه جهت پرداخت صورت حساب تلفن ثابت، افزود: سامانه ۲۰۰۰ از طریق تلفن ثابت و کد ستوری #۲۰۲۰*  با استفاده از تلفن همراه آسان ترین راه برای پرداخت صورتحساب هستند که مشترکین تلفن ثابت می توانند از آن استفاده کنند.

وی با اشاره به اقدامات و پروژه‌های انجام شده در راستای توسعه و ارتقا زیرساخت‌های تلفن ثابت در استان گفت: هم اکنون بیش از ۵۹۴ هزار و ۶۰ شماره منصوبه و ۵۱۲ هزار و ۲۲۵ شماره تلفن فعال در استان وجود دارد.

حکمت اضافه کرد: تعداد یک هزار و ۵۰۲ روستا و اماکن در استان دارای تلفن خانگی هستند.

شما می‌توانید با استفاده از خدمات خریدشارژ نسبت به پرداخت قبض تلفن خود اقدام نمایید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *