با کدام اپلیکیشن می‌توانیم عوارض خودرو را بپردازیم؟

در مطالب قبلی درباره عوارض خودرو و روش‌های پرداخت آن صحبت کردیم. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی چند اپلیکیشن پرداخت عوارض خودرو می‌پردازیم و نحوه پرداخت عوارض را به کمک آن‌ها توضیح می‌دهیم. با ما همراه شوید.

چند روش برای پرداخت عوارض خودرو


سازمان راه و شهرسازی مدل‌های مختلفی برای پرداخت الکترونیکی عوارض بزرگراه‌ها در نظر گرفته است. عوارض آزادراه تهران شمال یا قزوین-رشت، فرقی ندارد تمامی افراد می‌توانند در هرکجا که هستند به‌صورت آفلاین یا آنلاین نسبت به پرداخت عوارضی الکترونیکی اتوبان اقدام کنند. در ادامه به ۵ روش پرطرفدار برای پرداخت هزینه عوارضی می‌پردازیم.

۱. استفاده از برچسب پرداخت عوارض خودرو


بانک مسکن با همکاری سازمان راه و شهرسازی سامانه‌ای را طراحی کرده که رانندگان می‌توانند از طریق این درگاه، برچسب الکترونیکی پرداخت عوارض تهیه کنند. برچسب‌ها قابلیت شارژ شدن دارند و با هر بار که از باجه الکترونیکی عوارضی رد شوید، مبلغی از شارژ حساب کاربری راننده کم خواهد شد.

برای تهیه این نوع از برچسب‌ها می‌توانید وارد آدرس avarezi.bank-maskan.ir شوید؛ سپس با وارد کردن مشخصات خودرو و صاحب اتومبیل و پرداخت مبلغی بابت شارژ اولیه، برچسب مخصوص به خود را تهیه کنید.

۲. پرداخت عوارض خودرو با سامانه پیمان


سامانه پیمان یک درگاه برداشت مستقیم هزینه عوارضی از حساب بانکی شما است. در این روش پلاک خودروی شما با حساب کاربری که در سامانه پیمان ایجاد می‌کنید اتصال پیدا می‌کند؛ سپس با هر بار تردد خودروی شما از باجه عوارضی، شماره پلاک اتومبیل شناسایی شده و هزینه مستقیماً از حساب بانکی شما کم خواهد شد. با سامانه پیمان دیگر نیازی به تهیه برچسب و شارژ حساب کاربری نخواهید داشت.

۳. پرداخت عوارض خودرو اتوبان با استفاده از آیتول


وب‌سایت آیتول بهترین پیشنهاد بابت پرداخت هزینه عوارضی اتوبان است. فقط کافی است که با مراجعه به صفحه استعلام عوارض آزادراهی با جزئیات و وارد کردن شماره پلاک، عوارض بزرگراه‌ها را پرداخت کنید.

پرداخت عوارض خودرو

۴. پرداخت عوارض خودرو با خودپرداز بانک‌های مختلف


اگر دوست ندارید که از طریق فضای مجازی یا به‌صورت آنلاین مبالغ عوارض خودرو را پرداخت کنید، استفاده از عابربانک‌ها برای شما گزینه مناسبی هستند. در این روش بدون نیاز به اینترنت و فقط با دریافت شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سامانه آیتول می‌توانید به خودپرداز رفته و مبلغ موردنظر را پرداخت نمایید.

۵. سامانه آنی رو

سامانه آنی‌رو امکان پرداخت خودکار عوارض خودرو در آزادراه‌های تحت پوشش آنی‌رو را فراهم نموده است، بنابراین ترددکنندگان می‌توانند با مراجعه به سایت آنی‌رو نسبت به ثبت‌نام و شارژ کیف پول خود اقدام نمایند و بعد از هر تردد به صورت خودکار مبلغ عوارض از کیف پول کسر می‌گردد.

همچنین آنی‌رو برای آن دسته از ترددکنندگان آزادراه‌های تحت پوشش که به هر دلیلی مایل به پرداخت اینترنتی نیستند، کیوسک‌هایی در سطح آزادراه‌هایی تحت پوشش خود در نظر گرفته که با مراجعه به سایت آنی‌رو می‌توان محل دقیق این کیوسک‌ها را مسیریابی نمایند.

این سامانه، پرداخت آنلاین آزادراه‌های همت-کرج، کاشان-نطنز-اصفهان، گذرگاه شرق اصفهان، قزوین-زنجان، کرج-قزوین، بندرعباس-شهیدرجایی، تهران-ساوه و تهران-قم، تبریز سهند را تحت پوشش قرار می‌دهد.

مرحله اول
ابتدا وارد سایت aaniro.com شوید. (بدون استفاده از فیلترشکن و یا VPN)

new post 02
مرحله دوم

new post 03

مرحله سوم

new post 04

مرحله چهارم

new post 05

مرحله پنجم

new post 06





دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *