قطعی آب تمامی مناطق و محلات چرام

قطعی آب تمامی مناطق و محلات چرام به مدت ۴ ساعت ادامه خواهد داشت.

قطعی آب تمامی مناطق

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب شرب در تمامی مناطق و محلات شهر چرام، به جهت انجام شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب شهر و لزوم انجام عملیات کنترل و تعویض برخی اتصالات و شیرآلات خروجی مخازن خبر داد.

علی محمد غریبی افزود: قطعی آب، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۳ شروع و ۴ ساعت ادامه دارد و راس ساعت ۱۲ ظهر روز مذکور به پایان می رسد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان عنوان کرد: در مدت زمان انجام عملیات شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب و کنترل و تعویض برخی اتصالات و شیرآلات خروجی مخازن ذخیره، آب تمامی مناطق و محلات شهر چرام قطع و تا ساعاتی پس از پایان عملیات کاری در برخی از مناطق شهری افت فشار آب دور از انتظار نمی‌باشد.

علی محمد غریبی از ساکنین تمامی مناطق و محلات شهر چرام خواست تا قبل از قطعی آب، تدابیر و اقدامات لازم را نسبت به ذخیره‌سازی آب شرب مورد نیاز و همچنین همکاری‌های مقتضی را نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب شرب در زمان انجام عملیات کاری به عمل آورند.

وی تصریح کرد؛ در راستای توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مطابق با استانداردهای جهانی بهداشت و همچنین با هدف ارتقاء سطح کیفی و بهداشتی آب شرب شهرها و روستاهای استان، ادارات آبفا ضمن هماهنگی با شبکه بهداشت شهر و شهرستان‌ها، بر اساس برنامه زمان‌بندی نسبت به شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب اقدام می‌نمایند و با توجه به فصل گرما و همچنین لزوم مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همکارانمان در امور و ادارات تابعه نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته تا درکمترین زمان ممکن نسبت به انجام امور مورد نظر اقدام نمایند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *