محدودیت تردد کرونایی هنوز ادامه دارد؟ (۲۸ شهریور)

از زمان شروع قرنطینه و ایجاد محدودیت تردد شبانه و جاده‌ای، اخبار مربوطه مدام و با توجه به وضعیت شهرها و استان‌های مختلف دستخوش تغییر بوده است. با ما همراه باشید تا از آخرین اخبار مربوط به محدودیت‌های تردد شبانه و بین جاده‌ای آگاه شوید.

محدودیت تردد شبانه

محدودیت تردد شبانه

با وجود اینکه چند روز پیش خبری مبنی بر لغو محدودیت‌های تردد شبانه منتشر شده بود، به گفته پلیس راهور لغو این محدودیت‌ها تنها در استان‌هایی که واکسیناسیون ۲۴ ساعته دارند انجام شده است.

همچنین استاندار تهران گفت: لغو محدودیت‎‌های تردد شبانه، تنها برای سهولت رفت و آمد افرادی است که به منظور واکسیناسیون تردد می‌کنند. سایر ترددها همچنان شامل ممنوعیت هستند و در صورت تردد جریمه می‎شوند.

محدودیت تردد بین جاده‌ای

محدودیت تردد بین شهری

محدودیت‌های تردد بین جاده‌ای نیز همچنان ادامه دارد. در حال حاضر کماکان طرح هوشمند محدودیت‌ها استمرار داشته به این نحو که تردد خودروهای با پلاک بومی شهرهای قرمز و نارنجی در سایر شهرها و همچنین محدودیت تردد پلاک‌های غیربومی در شهرهای قرمز و نارنجی اعمال خواهد شد.

جریمه ورود و خروج به هر یک از شهرهای ممنوعه (شهرهای قرمز) یک میلیون و مبلغ ۵۰۰ هزار تومان (برای شهرهای نارنجی) است.

تغییر وضعیت شهرها نیز توسط وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.

البته طرح فیزیکی ممنوعیت ترددها که از سوی ستادملی مقابله با کرونا از ۲۴ مرداد تا پنجم شهریور اعلام شده بود و به صورت فیزیکی و سیستمی اجرا می‌شد، به اتمام رسیده است. به این ترتیب افرادی که به صورت موردی و استثنا کارهای حقوقی و یا موارد دیگری شامل حال آنها می‌شوند بنا به ضرورت با دریافت مجوز می‌توانند تردد داشته باشند.

رایتل و دورکاری در دوران کرونا

قرنطینه هوشمند

برای دریافت مجوز ترد بین استانی (تنها در صورتی که ساکن تهران هستید) می‌توانید از طریق وبسایت TARADODTEHRAN.COM اقدام کنید. برای دریافت مجوز باید تصاویر و مدارک مربوطه با فرمت عکس JPG را در سایت آپلود کنید. ساعات ثبت نام برای درخواست مجوز هر روزه ۷ الی ۱۱ می‌باشد.

اگر ساکن استان‌های دیگری باشید، برای دریافت مجوز باید به فرمانداری شهر خود مراجعه کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *