معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات

در این مطلب به معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات خواهیم پرداخت

معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات

با گسترش کرونا و تغییر روش‌های ارائه خدمات با رفتن به سمت خدمات غیرحضوری، شرکت مخابرات نیز در همین راستا، در سال گذشته خبر از غیرحضوری کردن برخی از خدمات خود داد. برای استفاده از خدمات غیرحضوری مخابرات می‌توان از سامانه تلفنی و سامانه اینترنتی مخابرات‌من استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، سیدمجید صدری، با بیان اینکه اغلب سرویس‌های مخابراتی در حوزه‌های فروش و پس از فروش قابلیت ارائه به صورت غیرحضوری دارد، گفت: هم اکنون در حوزه خدمات پس از فروش، تقریبا تمام خدمات و در بخش فروش سرویس‌های جدید، میزان قابل توجهی به صورت غیرحضوری ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: به علت اهمیت سرویس‌های مخابراتی به عنوان یک زیرساخت مهم برای تمام حوزه‌ها و با توجه به شرایط موجود که اساس ارائه خدمات در کشور بر غیرحضوری بودن قرار گرفته است، در تلاش هستیم تقریبا تمام خدمات ممکن در بخش فروش و ارائه سرویس‌های جدید نیز به صورت غیرحضوری در اختیار مشتریان قرار داده شود.

خدمات غیرحضوری مخابرات در سامانه تلفنی

صدری خاطر نشان کرد: مشتریان می‌توانند با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و کد دستوری #۲۰۲۰* ازخدمات مبتنی بر صوت، دیتا و ارزش افزوده، به‌صورت غیرحضوری استفاده کنند. و ادامه داد: پشتیبانی ارتباط مشتریان تجاری با سامانه ۲۰۱۰، اینترنت مشتریان خانگی با سامانه ۲۰۲۰ از خدمات مهم غیرحضوری در حال حاضر است.

معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات

صدری افزود: رفع خرابی تلفن ثابت با شماره ۲۰۱۱۷، پرداخت قبوض با استفاده از سامانه تلفنی ۲۰۰۰ و استفاده از کد دستوری #۲۰۲۰* از دیگر قابلیت‌های مهم خدمات غیر حضوری شرکت مخابرات ایران است.

خدمات غیرحضوری مخابرات در سامانه «مخابرات من»

علاوه بر خدمات سامانه تلفنی که در بالا به آن‌ اشاره شد، مشترکان می‌توانند با مراجعه به پرتال شرکت مخابرات ایران به آدرس www.tci.ir و سامانه «مخابرات من» نیز، از خدمات غیرحضوری مخابرات بهره‌مند شوند. خدماتی که از طریق سامانه «مخابرات من» در دسترس‌اند عبارت‌اند از:

۱. مشاهده و پرداخت قبض تلفن ثابت

معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات 1

در اینجا می‌توانید قبض تلفن خود را به صورت آنلاین مشاهده کرده و هزینه آن را نیز در همین قسمت بپردازید.

۲. مشاهده ریز هزینه‌های قبض

معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات 2

در این قسمت می‌توانید با انتخاب زمان و دوره‌ی مورد نظر، ریز هزینه‌های قبض خود را مشاهده کرده و در صورت لزوم نسخه چاپی از آن تهیه کنید. همچنین امکاناتی مانند دریافت گروهی ریزهزینه‌های قبض و مشاهده ریزهزینه‌های قبض تجمیعی نیز در این سامانه وجود دارد.

۳. ثبت‌نام و خرید تلفن ثابت

از دیگر خدماتی که در این سامانه به صورت غیرحضوری در اختیار مشترکان قرار گرفته می‌توان به ثبت‌نام و خرید خط تلفن ثابت و پیگیری درخواست‌ها اشاره کرد که پیش از این نیز در مطلبی درباره آن توضیح داده بودیم.

۴. خدمات تلفن ثابت

معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات 3

در این بخش می‌توانید از امکانات زیادی همچون فعال‌سازی سرویس‌های ویژه، قطع و وصل تلفن، باز و بسته کردن صفر دوم، درخواست کشف مزاحم و… استفاده کنید.

۵. درخواست، خرید و مدیریت اینترنت

از دیگر امکانات سامانه «مخابرات‌من» می‌توان به امکان ثبت‌نام و درخواست اینترنت، مدیریت درخواست‌ها، مشاهده ریز مصرف، تغییر رمز مودم و … اشاره کرد.

معرفی خدمات غیرحضوری مخابرات 4




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *