معرفی مراکز قضایی همراه اول

زمان‌بر بودن و دشوار بودن مراحل پیگیری در بسیاری از اوقات مانع از پیگیری حقوق‌ مشترکان تلفن ‌همراه می‌شود. حالا مراکز قضایی همراه اول، به عنوان راه حلی برای این موضوع از سوی همراه اول معرفی شده‌اند.

معرفی مراکز قضایی همراه اول

مراکز قضایی همراه اول

اخیرا همراه اول انجام امور قضایی را از دفتر مرکزی خود واقع در میدان ونک، به دفاتر تلفن ‌ثابت برده و قدمی در راستای آسان‌تر کردن این امور برای مشترکان برداشته است. شرکت ارتباطات سیار به منظور سهولت بخشیدن و کاهش زمان انجام امور قضایی و انتظامی توسط مشترکان، مرکزیت انجام این امور را از دفتر مرکزی خود، واقع در میدان ونک خارج کرده و به برخی از دفاتر تلفن‌ثابت برده است.

دسترسی سخت و پیچیده بودن مراحل پیگیری، از مهم‌ترین مواردی است که باعث می‌شود مشترکان تلفن همراه در ایران از پیگیری شکایات و مزاحمت‌های مربوط به تلفن همراه صرف نظر کنند؛ زیرا در حالت عادی مشترکان برای ارائه یک درخواست ساده باید وقت زیادی را به این کار اختصاص داده و به صورت حضوری با رفتن به دفتر مرکزی اقدام به پر کردن یک فرم کنند. همچنان که تا پیش از معرفی مراکز قضایی همراه اول، مشترکان این اپراتور نیز برای انجام اموری از قبیل شکایت از مزاحمت‌ها، باید به دفتر مرکزی این شرکت در میدان ونک مراجعه می‌کردند.

معرفی مراکز قضایی همراه اول 1

اما با معرفی مراکز قضایی همراه اول در هشت منطقه از تهران دیگر احتیاجی به حضور در دفتر مرکزی نیست و مشترکان می‌توانند با مراجعه به این مراکز شکایات خود را پیگیری کنند. در ادامه به معرفی این هشت مرکز خواهیم پرداخت:

  • مرکز قضایی غرب تهران: ستارخان، نبش شادمان، جنب اداره پست، مرکز قضایی همراه اول، ساختمان شماره ۷
  • مرکز تلفن شهید غریبی: بلوار کاوه، خیابان دوازده متری قیطریه، خیابان ذاکری
  • مرکز تلفن اکبری: جوادیه تهرانپارس،خیابان زهدی،خیابان ملکی
  • مرکز تلفن شیخ فضل‌الله نوری: میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهائی
  • مرکز تلفن ملت: خیابان سعدی جنوبی، خیابان اکباتان
  • مرکز تلفن آیت‌الله کاشانی: بلوار فردوس شرق، خیابان جهرمی جنوبی
  • مرکز تلفن دانشگاه: چهارراه امیر اکرم، ابتدای لبافی نژاد
  • مرکز تلفن سلمان فارسی: سعادت آباد، خیابان سرو غربی
  • مرکز تلفن بعثت : بزرگراه بعثت، نبش خیابان عباسی شمالی، روبروی ترمینال بعثت

همچنین برای دریافت شماره مراکز قضایی همراه اول در صورت نیاز، می‌توانید با پشتیبانی این اپراتور با شماره ۹۹۹۰ از خطوط همراه اول و ۰۹۱۲۹۹۹۰ از سایر خطوط تماس بگیرید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *