هدایای دیجیتالی ایرانسل، ویژه روز دانشجو، اعلام شد

ایرانسل به مناسبت روز دانشجو، پیشنهادهای ویژۀ خدمات دیجیتالی خود را اعلام کرد. پیشنهادهای ویژۀ ایرانسل شامل بستۀ اینترنت مقرون‌به‌صرفه، بستۀ تخفیفی دانا پلاس، بسته‌های متنوع اپلیکیشن پیشواز، اپلیکیشن بازی‌های موبایلی بازیک و اینترنت هدیه روی اپلیکیشن ابرتو است.

هدایای دیجیتالی ایرانسل

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، به مناسبت گرامی‌داشت ۱۶ آذرماه، که به‌عنوان روز دانشجو نامگذاری شده است، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، هدایای ویژه‌ای در نظر گرفته است.

بستۀ اینترنت مقرون به صرفۀ دانشجویی

بستۀ مقرون به صرفۀ سه گیگابایتی، ویژۀ روز دانشجو، در فاصله زمانی بامداد یکشنبه ۱۶، تا شامگاه شنبه ۲۲ آذر ماه ۱۳۹۹، قابل تهیه و استفاده است.

مشترکان ایرانسل، اولین و تنها اپراتور ارائه‌دهندۀ خدمات نسل پنج تلفن‌همراه (5G) در ایران، می‌توانند از طریق مراجعه به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن «ایرانسل من»، این بستۀ ویژه را با قیمت ۱۲هزار تومان، فعال کنند.

صرف‌نظر از تاریخ تهیه، مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت ویژه، تا پایان شنبه ۲۲ آذرماه خواهد بود.

تخفیف ویژه برای برگزاری کلاس‌های آنلاین

۳۰ درصد تخفیف در برگزاری کلاس‌های آنلاین، ویژۀ روز دانشجو، روی پلتفرم آموزش آنلاین دانا پلاس، یکی دیگر از هدایای درنظر گرفته شده است. مهلت فعال‌سازی این بستۀ تخفیفی، تا ۲۱ آذر ماه ۱۳۹۹ است و با استفاده از آن، امکان بهره‌مندی از ۳۰ درصد تخفیف در برگزاری کلاس‌های آنلاین در دانا پلاس ایرانسل، فراهم می‌شود.

«دانا پلاس» ایرانسل، یکی از پلتفرم‌های اصلی شبکۀ دانا، زیرساخت اختصاصی آموزش هوشمند کشور، برای آموزش آنلاین و برگزاری نشست‌های مجازی و وبینار است که توسط ایرانسل برای کمک به تحقق عدالت ارتباطی و آموزشی ارائه شده است. دانا پلاس، ۱۴ مهرماه ۱۳۹۹، در قالب آیین بهره‌برداری از طرح‌های ملی کشور، با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی رئیس‌جمهوری و مهندس محمدجواد آذری‌جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، افتتاح شد.

تخفیف ویژه برای اپلیکیشن‌های آهنگ پیشواز، بازیک و ابرتو

ایرانسل به مناسبت روز دانشجو، تخفیف ویژۀ اپلیکیشن آهنگ پیشواز و اپلیکیشن بازیک را نیز در نظر گرفته است.

کاربران اپلیکیشن آهنگ پیشواز ایرانسل، می‌توانند با فعال‌سازی بسته‌های این اپلیکیشن، صدای خود یا بخشی از آهنگ محبوبشان را به‌عنوان آهنگ پیشواز به‌گوش دوستانشان برسانند.

در این طرح، بستۀ عضویت سه ماهۀ اپلیکیشن آهنگ پیشواز، با تخفیف ویژۀ ۱۹ درصدی ارائه می‌شود و بسته‌های ۶ ماهه و یک سالۀ این اپلیکیشن نیز، به ترتیب ۲۸ و ۳۷ درصد تخفیف دارند.

همچنین کاربران اپلیکیشن بازی‌های موبایلی بازیک نیز می‌توانند بسته‌های عضویت در این اپلیکیشن را با تخفیف ویژه، تهیه و بازی‌های محبوب خود را با اینترنت رایگان ایرانسل، دریافت کنند.

بستۀ عضویت یک ماهۀ بازیک، با ۴۰ درصد تخفیفِ ویژه و بستۀ عضویت سه ماهۀ این اپلیکیشن نیز با ۵۰ درصد تخفیفِ ویژه ارائه شده است.

علاوه بر این، کاربران «ابرتو»، اپلیکیشن ذخیره‌سازی ابری ایرانسل، یک گیگابایت اینترنت هدیه به مناسبت روز دانشجو دریافت می‌کنند. این هدیه، با نصب و استفاده از ابرتو، با اعتبار یک روز برای کاربران فعال می‌شود.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *