پرداخت آنلاین خسارت خودرو با بیمیتو

در این مطلب به معرفی قابلیت پرداخت آنلاین خسارت شرکت بیمیتو می‌پردازیم

پرداخت آنلاین خسارت خودرو با بیمیتو

یکی از بزرگترین مشکلات و معضلات افراد در بحث بیمه به فرآیند پرداخت خسارت برمی‌گردد. آشنا نبودن افراد با روند دریافت خسارت، نیاز به مراجعه حضوری و طی کردن مراحل پیچیده برای ارزیابی و دریافت خسارت، علاوه بر زمان‌بر بودن، از مشکلاتی هستند که در هنگام دریافت خسارت برای افراد ایجاد می‌شود. همچنین شیوع ویروس کرونا و به دنبال آن موج‌‌های جدید این بیماری، طی کردن این فرآیندها را برای مردم دشوارتر نیز کرد.

با وجود این مشکلات تاکنون اقدام جدی‌ای از طرف شرکت‌های بیمه برای رفع این مشکل انجام نشده بود. اما به تازگی یکی از پلتفرم‌های استعلام و خرید بیمه، یعنی «بیمیتو» بخشی تحت عنوان «پرداخت خسارت آنلاین» را به سایت خود اضافه کرده است.

در روش دریافت آنلاین خسارت، شما در هیچ کدام از مراحل به مراجعه حضوری به مراکز بیمه نیاز پیدا نمی‌کنید؛ یعنی در صورتی که بیمه بدنه یا بیمه شخص ثالث خود را از بیمیتو خریداری کرده باشید، در زمان خسارت چه مقصر باشید و چه زیان‌دیده، کافی است که به سایت بیمیتو مراجعه کرده و با ثبت درخواست، روند دریافت خسارت خود را به کارشناسان بیمیتو واگذار کنید.

بعد از ثبت درخواست، کارشناسان بیمیتو به جای شما فرآیند دریافت خسارت را از شرکت بیمه انجام می‌دهند و خسارت شما به صورت آنلاین به شما پرداخت می‌شود. همچنین این شرکت پشتیبانی ۲۴ ساعته اختصاصی دارد که می‌توانید در تمام مراحل دریافت خسارت، حتی سر صحنه تصادف، از آن استفاده کنید.

پرداخت آنلاین خسارت خودرو با بیمیتو

البته بیمیتو هیچ کارمزد یا هزینه اضافه‌ای بابت این خدمات از شما دریافت نمی‌کند؛ یعنی پرداخت آنلاین خسارت، یک خدمت اختصاصی و رایگان برای کسانی است که بیمه بدنه یا شخص ثالث خود را از بیمیتو خریده باشند.

مراحل دریافت آنلاین خسارت بیمه بدنه از بیمیتو

برای دریافت خسارت بیمه بدنه از بیمیتو، باید وارد بخش «پرداخت آنلاین خسارت» سایت بیمیتو شوید و مراحل زیر را طی کنید:

پرداخت آنلاین خسارت خودرو با بیمیتو
  • ۱.بعد از وارد شدن به بخش پرداخت آنلاین خسارت، باید نوع بیمه‌ یعنی بیمه بدنه را انتخاب کنید.
  • ۲. بعد از انتخاب بیمه بدنه، باید شرکت بیمه خود را انتخاب کنید و بعد از آن هم استان، شهر و شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • ۳. در این مرحله بعد از ورود به پنل کاربری خود در سایت بیمیتو، می‌توانید ماشین‌هایی که از بیمیتو برای آنها بیمه خریده‌اید را مشاهده کنید و با انتخاب خودروی مورد نظر، به مرحله بعد وارد شوید.
  • ۴. در این مرحله باید حادثه‌ای که رخ داده است را توضیح دهید. شما می‌توانید این کار را از طریق ارسال متن یا ارسال فایل صوتی (وویس) انجام دهید.
  • ۵. در مرحله بعدی باید مدارک مورد نیاز را بارگذاری کرده و درخواست خود را ثبت کنید
  • ۶. بعد از این مرحله کارشناسان بخش خسارت بیمیتو در اسرع وقت با شما تماس می‌گیرند و بعد از انجام هماهنگی‌های لازم، برای ارزیابی خسارت و بازدید از خودرو به آدرس‌تان مراجعه می‌کنند.
  • ۷. کارشناسان بیمیتو سایر مراحل پیگیری خسارت را انجام می‌دهند و در نهایت خسارت شما به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

مراحل دریافت آنلاین خسارت بیمه شخص ثالث از بیمیتو

برای دریافت خسارت بیمه شخص ثالث از بیمیتو، باید به بخش «پرداخت آنلاین خسارت» سایت بیمیتو مراجعه کنید و مراحل زیر را طی کنید:

  • ۱. بعد از وارد شدن به بخش پرداخت آنلاین خسارت، باید نوع بیمه‌ یعنی بیمه شخص ثالث را انتخاب کنید و مشخص کنید که مقصر حادثه هستید یا زیان‌دیده.
  • ۲. در مرحله بعد شرکت بیمه و بعد از آن هم نام شهر و شماره موبایل خود را وارد کنید.
  • ۳. در این مرحله بعد از ورود به پنل کاربری خود در سایت بیمیتو، می‌توانید ماشین‌هایی که از بیمیتو برای آنها بیمه خریده‌اید را مشاهده کنید و با انتخاب خودروی مورد نظر، به مرحله بعد وارد شوید.
  • ۴. در این مرحله شما باید شرح حادثه‌ای که رخ داده را بنویسید و یا به صورت فایل صوتی (وویس) آن را توضیح دهید و ارسال کنید.
  • ۵. پس از ارسال مدارک لازم در این مرحله، می‌توانید درخواست خود را ثبت کنید.
  • ۶. بعد از این مرحله کارشناسان بخش خسارت بیمیتو با شما تماس می‌گیرند و با شما هماهنگ می‌کنند تا برای ارزیابی خسارت و بازدید از خودرو به آدرس‌تان مراجعه کنند.
  • ۷. بعد از پیگیری سایر مراحل توسط کارشناسان بیمیتو، خسارت شما به صورت آنلاین پرداخت می‌شود.

مدارک لازم برای دریافت آنلاین خسارت

برای پرداخت آنلاین خسارت خودرو توسط بیمیتو و ثبت درخواست خود در وبسایت به مدارک زیر احتیاج خواهید داشت:

  • عکس پشت و روی گواهینامه مقصر و زیان دیده، برای بیمه شخص ثالث و عکس پشت و روی گواهینامه بیمه کننده، برای بیمه بدنه
  • عکس پشت و روی کارت ماشین فرد مقابل برای بیمه شخص ثالث
  • عکس کروکی و گزارش افسر راهنمایی رانندگی (اختیاری و در صورت موجود بودن)



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *