کارت شارژ، چگونه قبض ایرانسل دائمی خود را با آن پرداخت کنیم

کارت شارژ تنها برای مشترکان اعتباری ایرانسل نیست. چنانچه شما از سیم کارت دائمی ایرانسل استفاده می‌کنید باز هم می‌توانید قبض ایرانسل خود را با خرید شارژ و واریز مبلغ آن به حساب سیم‌کارتتان پرداخت کنید.

ممکن است شما کارت شارژ را به عنوان هدیه دریافت کرده باشید یا آنکه خودتان آن را تهیه کرده باشید. نگران نباشید به عنوان مشترک دائمی ایرانسل شما هم به راحتی می‌توانید از کارت شارژ خود استفاده کنید.

کارت شارژ ایرانسل

نحوه پرداخت قبض با کارت شارژ

بعد از خرید کارت شارژ ایرانسل و دریافت رمز شارژ، آن‌ را با استفاده از کد زیر در تلفن همراه خود، از چپ به راست، وارد کنید:

#رمز شارژ*۱۳۰*

با زدن دکمه OK، Send یا دکمه سبز رنگ Dial مبلغ کارت شارژ به حساب شما واریز ‌می‌شود.

اگر مبلغ کنونی قبض شما کمتر از مبلغ کارت شارژی است که خریداری کرده‌اید جای نگرانی نیست. مازاد مبلغ در حساب شما باقی می‌ماند و از قبض دوره‌ی بعد کسر خواهد شد.

۲ روش آسان‌تر پرداخت قبض ایرانسل دائمی

در ادامه دو روش آسان‌تر برای پرداخت قبض سیم کارت ایرانسل دائمی‌ رو بهتون معرفی می‌کنیم. با این دو روش می‌توانید به سادگی از طریق سامانه خرید شارژ عملیات پرداخت را انجام بدین.

روش اول – بخش شارژ مستقیم ایرانسل و تیک پرداخت قبض (بهترین روش)

در این روش با ورود به شارژ مستقیم ایرانسل می‌توانید مبلغ دلخواه خود را انتخاب کرده و تیک قبض سیم کارت (شارژ) دائمی ایرانسل را هم بزنید و پرداخت را انجام دهید.

کارت شارژ، چگونه قبض ایرانسل دائمی خود را با آن پرداخت کنیم 1
پرداخت قبض ایرانسل

نکته شماره ۱: توجه داشته باشید که شماره موبایل بایستی شماره سیم کارت دائمی ایرانسل باشد.
نکته شماره ۲: چنانچه بیشتر از مقدار قبض ایرانسل خود پرداخت انجام دهید. صورت حساب شما صفر شده و مابقی هزینه پرداختی در حساب سیم کارت شما باقی می‌ماند.

روش دوم – از طریق بخش پرداخت قبض

اگر شناسه قبض و شناسه پرداخت خود را دارید. با مراجعه به بخش پرداخت قبض عملیات پرداخت را انجام دهید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *