گیفت‌کارت آیتونز

آیتونز نرم‌افزار چندرسانه‌ای شرکت اپل برای انتقال و مدیریت اطلاعات بین دستگاه‌های مبتنی بر سیستم عامل آی‌او‌اس و کامپیوترهای شخصی است. علاوه بر آن بخش فروشگاه آیتونز یک مارکت برای کاربران اپل است که  برنامه‌، بازی، کتاب، پادکست، فیلم و موسیقی …در دسترس‌شان قرار می‌گیرد.
اما برای خرید محصولات غیر رایگان در آیتونز و اپ‌استور و پرداخت‌های درون‌برنامه‌ای یا خرید فضای آی‌کلاد باید با استفاده از گیفت کارت آیتونز اپل‌آیدی خود را شارژ کنید.
گیفت کارت آیتونز نوعی اعتبار مجازی است که یک کد ۱۶ رقمی دارد و با وارد کردن کد آن در دستگاه خود می توانید اعتبار مالی اپل‌آیدی خود را افزایش دهید.
ما  امکان خرید امن و آسان  گیفت کارت آیتونز را برای شما فراهم آورده‌ایم. کافیست چند گام ساده زیر را دنبال کنید:

گیفت‌کارت آیتونز

مراحل خرید گیفت ‌کارت آیتونز


۱- ابتدا به قسمت خرید گیفت کارت آیتونز بروید. برای این ‌کار شما هم می‌توانید از منوی بالای سایت استفاده کنید هم از دسترسی آسان داخل صفحه.
۲- گیفت کارت با مبلغ مورد نظر خود را انتخاب کنید.
۳- شماره موبایل خود را وارد کنید. و مطمئن شوید که شماره  درست وارد شده. این بخش برای پیگیری فرایند پرداخت ضروری است.
شماره موبایل را با صفر اول و بدون کد ۰۰۹۸ وارد کنید.
اگر شماره موبایل شما تعداد ارقامش کم یا زیاد باشد، با زدن دکمه پرداخت، کادر مربوط به شماره موبایل قرمز می‌شود.
۴- ایمیل خود را جهت پیگیری خرید و پشتیبانی بهتر وارد کنید. این بخش اختیاری است اما در صورت وارد کردن ایمیل یک نسخه رسید خرید گیفت‌کارت را دریافت خواهید کرد.
همچنین  با ذخیره اطلاعات تماس خود می‌توانید در مراجعات بعدی با سهولت و سرعت بیشتری قبض خود را پرداخت کنید..
۵- در کادر نمایش داده شده از نوع گیفت کارت و مبلغ آن مطمئن شوید.
۶- پس از تکمیل اطلاعات فرم و اطمینان از نوع و مبلغ قبض مورد نظر خود، با زدن دکمه پرداخت به درگاه بانک منتقل خواهید شد. برای آشنایی بیشتر با پرداخت اینترنتی این مطلب را در وبلاگ مطالعه کنید
۷- پس از تکمیل خرید اطلاعات آن از طریق پیامک ارسال می‌شود. همچنین در صورتی که ایمیل خود را وارد کرده‌اید یک نسخه رسیدخرید گیفت‌کارت آیتونز برای شما ایمیل می‌شود.

نحوه شارژ Redeem گیفت کارت آیتونز

 

یا استفاده از مک یا ویندوز

اولین و مهم‌ترین نکته در مورد ردیم کردن یا شارژ حساب آیتونز اپل یا شارژ اپل آی‌دی این است که کشور اپل آی‌دی شما و کشور گیفت کارتتان باید یکسان باشد. بهتر است اپل آی‌دی با آدرس آمریکا داشته باشید. بنابراین اگر اپل آی‌دی مربوط به آمریکا باشد باید گیفت کارت آیتونز نیز مربوط به کشور آمریکا باشد. در غیر این صورت گیفت کارت ما قابل استفاده نخواهد بود.

ابتدا بر روی لپ تاپ خود iTunes را باز نمایید. در صورتی که از ویندوز استفاده می کنید لازم است اول iTunes را دانلود و نصب نمایید و اگر از مک استفاده می کنید iTunes به صورت پیش فرض بر روی آن نصب شده است.

 در گام بعدی با اپل آیدی خود در آیتونز، Sign In کنید.

 گیفت‌کارت آیتونز

سپس نام اپل آی‌دی خود را انتخاب نموده و در لیست باز شده روی Redeem کلیک نمایید.

گیفت‌کارت آیتونز 1

در اینجا باید مجدداً رمز عبور اپل آی‌دی خود را وارد کنید و پس از آن کد گیفت کارت را وارد کرده و گزینه Redeem را انتخاب کنید.

گیفت‌کارت آیتونز 2

کد گیفت کارت را وارد کرده، بر روی Redeem کلیک نموده و صبر کنید تا پیغام اضافه شدن میزان اعتبار گیفت کارت روی صفحه نمایش داده شود.

اکنون گیفت کارت شما شارژ شده و بدون تاریخ انقضا خواهد بود و پس از شارژ در کنار نام اپل آی دی شما در بالای صفحه سمت چپ، میزان اعتبار حساب شما نمایش داده می‌شود. بعد از اتمام عملیات شارژ اپل آيدي Apple id، با مراجعه به iTunes Store  اپلیکیشن، بازی، موزیک، فیلم یا کتاب مورد نظر خود را خریداری نمایید.

با استفاده از آیفون یا آیپد

از منوی اصلی، روی app store کلیک کرده و وارد اکانت خود شوید. در پنجره باز شده بر روی عکس پروفایل آبی رنگ کلیک نمایید ( بالا سمت راست ).

گیفت‌کارت آیتونز 3

 

در اکانت خود بر روی redeem gift card or code کلیک کنید.

گیفت‌کارت آیتونز 4

در این اینجا ممکن است اپل از شما رمز اپل ایدی تان را بپرسد٬ آن را وارد کنید و بر روی Sign in کلیک کنید. سپس در صفحه باز شده بر روی ” Enter Code Manually” کلیک نمایید.

گیفت‌کارت آیتونز 5

سپس کد ۱۶ رقمی گیفت کارت خود را وارد نمایید و بر روی Redeem کلیک نمایید تا اکانت اپل ایدی شما شارژ شود.

گیفت‌کارت آیتونز 6



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *