۱۲ ساعت قطعی آب در بعضی مناطق شهر یاسوج و حومه

۱۲ ساعت قطعی آب در زمان انجام عملیات تعمیرات و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب، در شهر یاسوج خواهیم داشت.

۱۲ ساعت قطعی آب

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان عنوان کرد: در مدت زمان انجام عملیات تعمیرات و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب تنگ کناره، خیابانهای شاهد، عدل، مولوی، انقلاب و شهرکهای امام حسین و جهاد و مناطق شرف آباد، دولت آباد، سرآبتاوه، موردراز و نره گاه دچار قطعی آب یا افت فشار آب خواهند شد.

علی محمد غریبی از قطعی آب و افت فشار آب در برخی از مناطق شهر یاسوج و حومه به دلیل لزوم انجام پاره‌ای تعمیرات و عملیات بهسازی (نصب فلومتر) روی چاه‌های ایستگاه پمپاژ آب تنگ کناره خبر داد.
علی محمد غریبی افزود: قطعی آب مورد نظر، از ساعت ۱۵ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۵/۱۹ شروع و به مدت ۱۲ ساعت ادامه خواهد داشت و ساعت ۳ بامداد روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۵/۲۰ به پایان خواهد رسید.

علی محمد غریبی از اهالی مناطق مذکور خواست تا تدابیر و اقدامات لازم را نسبت به ذخیره‌سازی آب شرب مورد نیاز قبل از شروع عملیات تعمیرات و بهسازی ایستگاه پمپاژ آب به عمل آورده و همچنین همکاری‌های مقتضی را نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب شرب در زمان انجام عملیات تعمیرات ایستگاه پمپاژ با امور آب و فاضلاب شهرستان بویراحمد به عمل آورند.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد؛ با توجه به فصل گرما، همکارانمان درامور آبفا شهرستان بویراحمد با نظارت، همکاری و پشتیبانی حوزه معاونت بهره‌برداری و توسعه آب ستاد آبفا استان، تلاش خواهند نمود تا در کمترین زمان ممکن نسبت به انجام عملیات تعمیرات، بهسازی و وارد مدار نمودن ایستگاه پمپاژ آب مورد نظر اقدام نمایند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *