قطعی آب تمامی مناطق و محلات چرام

قطعی آب تمامی مناطق و محلات چرام به مدت ۴ ساعت ادامه خواهد داشت.

روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد از قطعی آب شرب در تمامی مناطق و محلات شهر چرام، به جهت انجام شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب شهر و لزوم انجام عملیات کنترل و تعویض برخی اتصالات و شیرآلات خروجی مخازن خبر داد.

علی محمد غریبی افزود: قطعی آب، از ساعت ۸ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۳۹۹/۶/۳ شروع و ۴ ساعت ادامه دارد و راس ساعت ۱۲ ظهر روز مذکور به پایان می رسد.

مدیر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا استان عنوان کرد: در مدت زمان انجام عملیات شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب و کنترل و تعویض برخی اتصالات و شیرآلات خروجی مخازن ذخیره، آب تمامی مناطق و محلات شهر چرام قطع و تا ساعاتی پس از پایان عملیات کاری در برخی از مناطق شهری افت فشار آب دور از انتظار نمی‌باشد.

علی محمد غریبی از ساکنین تمامی مناطق و محلات شهر چرام خواست تا قبل از قطعی آب، تدابیر و اقدامات لازم را نسبت به ذخیره‌سازی آب شرب مورد نیاز و همچنین همکاری‌های مقتضی را نسبت به صرفه‌جویی در مصرف آب شرب در زمان انجام عملیات کاری به عمل آورند.

وی تصریح کرد؛ در راستای توزیع آب شرب سالم و بهداشتی مطابق با استانداردهای جهانی بهداشت و همچنین با هدف ارتقاء سطح کیفی و بهداشتی آب شرب شهرها و روستاهای استان، ادارات آبفا ضمن هماهنگی با شبکه بهداشت شهر و شهرستان‌ها، بر اساس برنامه زمان‌بندی نسبت به شستشو و لایروبی مخازن ذخیره آب اقدام می‌نمایند و با توجه به فصل گرما و همچنین لزوم مقابله و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، همکارانمان در امور و ادارات تابعه نهایت سعی و تلاش خود را به کار بسته تا درکمترین زمان ممکن نسبت به انجام امور مورد نظر اقدام نمایند.

تیم محتوا: