محدودیت تردد شامل حال مسافران فرودگاه امام نمی‌شود

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: مسافران برای رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) می توانند از عوارضی تهران خارج شوند و اعمال جریمه‌ای برای آن‌ها انجام نخواهد شد و محدودیت تردد شامل مسافران نمی‌شود.

تعطیلی ۶ روزه‌ تهران در حال اجراست و در این میان تردد‌های بین شهری خصوصا در شهر‌ها قرمز و نارنجی ممنوع است و مأموران پلیس راهور مأموریت دارند که با خروج و ورود خودرو‌های بومی از شهر‌ها جلوگیری کنند، همچنین اعلام شده است تمامی مجوز‌های تردد بین شهری که برای مدت تعطیلی ۶ روزه تهران و البرز صادر شده است، تا اطلاع ثانوی معلق است و رانندگان حتی با داشتن مجوز تردد هم نمی‌توانند به شهر‌های تهران و البرز وارد شود و یا خارج شوند.

سرهنگ عین الله جهانی معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا گفت: محدودیت تردد در مبادی ورودی و خروجی تهران اجرا می‌شود.

او با بیان اینکه افرادی که مسافر هستند و بلیت دارند می‌توانند برای رفتن به فرودگاه امام خمینی (ره) از عوارضی تهران خارج شوند و اعمال جریمه‌ای برای آن‌ها انجام نخواهد شد، افزود: همچنین بعد از فرودگاه امام خمینی (ره) در ایستگاه نعلبندان مجدد ایستگاه‌های بازرسی پلیس راهور وجود دارد و مأموران از خروج خودرو‌ها از تهران جلوگیری می‌کنند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: تردد در حد فاصله‌ی تهران با شهر‌ها و شهرک‌ها مجاور تهران محدویتی ندارد و رانندگان در این ۶ روز تعطیلی برای تردد به این مناطق جریمه نخواهند شد حتی اگر مقصد مورد نظر بعد از عوارضی تهران باشد.

تیم محتوا: