الکامپ ۱۴۰۰ در موعد مقرر برگزار می‌شود

رئیس سازمان نظام صنفی تهران با بیان اینکه دلیل به تأخیر افتادن برگزاری نمایشگاه الکامپ ۱۴۰۰ تصمیمات ستاد ملی کرونا بوده است، از برگزاری این نمایشگاه به‌طور قطعی از ۲۷ تا ۳۰ بهمن امسال خبر داد.

برگزاری الکامپ ۱۴۰۰

حسین اسلامی در نشست خبری نصر تهران که هم‌زمان به‌طور آنلاین و حضوری برگزار شد، با اشاره به اینکه تلاش نصر بر استفاده از امکانات حوزه تکنولوژی به‌منظور برگزاری این نمایشگاه است، گفت: «از همین رو به‌منظور پیشبرد این هدف، الکامپ پیچ با ویدیو پیچ برگزار خواهد شد.»

اسلامی در پاسخ به دیجیاتو مبنی بر اینکه آیا امکان دارد بار دیگر تاریخ برگزاری الکامپ ۱۴۰۰ جابجا شود، گفت: «جابجایی تاریخ الکامپ صرفاً به دلیل دستور ستاد کرونا بوده است. از همین رو تاریخ ۲۷ تا ۳۰ بهمن تغییر نخواهد کرد، مگر اینکه وضعیت تهران قرمز شود.»

الکامپ ۱۴۰۰

او در ادامه توضیحات خود با اشاره به اینکه تلاش نصر بر تغییر ساعت برگزاری نمایشگاه الکامپ است، گفت: «نصر تهران با برگزاری نمایشگاه در ساعت ۸ صبح به‌طوری جدی مخالف است. از همین رو تلاش کرده‌ایم تا ساعت برگزاری را به ۱۰ صبح یا ۱۲ ظهر موکول کنیم.» به گفته او ساعت ۸ صبح برای شروع به کار غرفه‌داران، وضعیت ترافیکی و حضور بازدیدکنندگان مناسب نیست.

الکامپ ۱۴۰۱

اسلامی همچنین درباره امکان تغییر تاریخ برگزاری الکامپ در سال ۱۴۰۱ گفت: «بعد از تفاهمات لازم روز و برنامه دقیق برگزاری نمایشگاه در سال آینده را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد؛ اما همان‌طور که مخاطبان این نمایشگاه در جریان هستند تاریخ برگزاری پیش‌ازاین در تابستان بوده است.»




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *