اینترنت تحصیلی رایگان، هدیه آسیاتک به دانش‌آموزان

اینترنت تحصیلی رایگان آسیاتک از خدمات محبوب این اپراتور اینترنت به دانش‌آموزان عزیز کشورمان است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این خدمت می‌پردازیم. با ما همراه شوید.

مقدمه

به مناسبت فرارسیدن فصل پاییز و آغاز سال تحصیلی جدید، آسیاتک از سرویس‌های اینترنت ADSL2+ ویژه دانش آموزان و دانشجویان رونمایی کرد.

شیوع کرونا پدیده‌ای است که این روزها تمام مردم کشورمان را تحت تأثیر قرار داده است. این تأثیر تا جایی ادامه داشته که سیستم آموزش حضوری را با تصمیم سازمان‌های زیربط به سیستم آموزش مجازی و آنلاین تبدیل کرده است. شرکت آسیاتک به جهت مسئولیت اجتماعی خود برای جلوگیری هرچه بیشتر از شیوع کرونا با هدف شکست این ویروس و قطع زنجیره انتقال، اینترنت تحصیلی رایگان و پرسرعتی را مختص مصارف آموزشی در سراسر کشور طراحی کرده است.

اینترنت تحصیلی رایگان

ویژگی سرویس رایگان آسیاتک تمام کسانی که در خانه‌های خود از سیستم آموزشی مجازی استفاده می‌کنند، می‌توانند به‌راحتی با مراجعه به وب‌سایت شرکت از مزایای این سرویس ویژه استفاده کنند. این سرویس دارای بالاترین میزان سرعت یعنی ۱۶ مگابیت بر ثانیه بوده و ۳ ماه زمان استفاده دارد. لازم به ذکر است که متقاضیان می‌توانند، بدون پرداخت هزینه‌ای از این خدمت ویژه بهره‌مند شده و با ماندن در خانه به کادر پزشکی کشور نیز کمک شایانی بنمایند.

به گزارش خریدشارژ به نقل از ایسنا، بنابر اعلام آسیاتک، با توجه شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های درس به‌صورت آنلاین و مجازی و همچنین به مناسبت آغاز سال جدید تحصیلی، شرکت آسیاتک بسته‌های متنوع و ویژه‌ای را برای مشترکین جدید و فعلی سرویس ADSL طراحی کرده است.

بسته‌های معرفی‌شده در طرح اینترنت تحصیلی رایگان آسیاتک

در طرح اینترنت تحصیلی رایگان آسیاتک، علاوه بر دو بسته ۳ ماهه و یک بسته ۶ ماهه پرحجم و پرسرعت، خاص‌ترین بسته برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ طراحی‌شده تا تمام نیازهای دانش‌آموزان و دانشجویان به اینترنت پوشش داده شود. مدت‌زمان این سرویس مطابق با زمان سال تحصیلی یعنی ۹ ماه است و با توجه به اختصاص ۱۲۵۰ گیگابایت ترافیک کلیه نیازهای دانشجویان و دانش‌آموزان در یک سال تحصیلی برطرف خواهد شد.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *