آیا اینترنت فیلیمو رایگان است؟

در این مطلب به نحوه محاسبه اینترنت فیلیمو می‌پردازیم. اگر به فیلم و سریال چه ایرانی و چه خارجی علاقه دارید پس حتماً با برنامه فیلیمو آشنا هستید. فیلیمو یک پلتفرم برای علاقه‌مندان به فیلم و سریال است. فیلم‌ها و سریال‌های قدیمی و جدید برای هر سبک و سلیقه‌ای در آرشیو فیلیمو موجود است و می‌توانید در هر زمان و مکانی به آن‌ها دسترسی داشته باشید و از تماشای آن‌ها لذت ببرید.

آیا اینترنت فیلیمو رایگان است؟

با به پایان رسیدن قراردادهای اپراتوری فیلیمو و نماوا با شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات اینترنت، از ۱۶ آذر ۱۳۹۸، ترافیک رایگان از قرارداد این شرکت‌ها حذف و تمامی کاربران جدید از ترافیک نیم‌بها بهره‌مند خواهد شد. ازآنجایی‌که هر دو سرویس به تعهدهای خود با کاربران پایبند هستند و رعایت حقوق آن‌ها را بر خود لازم می‌دانند، اینترنت مصرفی تمام کاربرانی که تا پیش‌ازاین و بر مبنای تعرفه اینترنت رایگان اشتراکی را تهیه کرده‌اند تا زمان پایان اشتراک طبق شرایط و تعهد زمان خرید محاسبه خواهد شد.

بنابراین اگر شما کاربری هستید که در روزهای گذشته اشتراک یک‌ماهه، سه‌ماهه یا شش‌ماهه تهیه کرده‌اید و برای مثال با استفاده از اینترنت مخابرات ایران از فیلیمو و نماوا استفاده می‌کنید، تا آخرین روز اشتراکتان از ترافیک مصرفی رایگان بهره‌مند هستید.

اینترنت فیلیمو

بنابراین ترافیک اینترنت فیلیمو برای تمام افراد به‌صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد و به‌این‌ترتیب با مصرف اینترنت کمتری می‌توان فیلم یا سریال موردعلاقه خود را در این پلتفرم مشاهده کرد. فیلیمو اعلام کرده است که برای تمامی کاربرانی که در این پلتفرم به تماشای فیلم و سریال مشغول هستند، اینترنت به‌صورت نیم‌بها محاسبه خواهد شد.

اینترنت فیلیمو با VPN

بنابراین هنگام استفاده از فیلیمو در تمامی اپراتورها ترافیک اینترنت به‌صورت نیم‌بها خواهد بود؛ اما درصورتی‌که کاربران از فیلترشکن یا VPN برای مشاهده فیلم و سریال استفاده کنند، ترافیک مصرفی اینترنت آن‌ها به‌صورت تمام‌بها محاسبه خواهد شد؛ بنابراین نحوه کاهش مصرف حجم فیلیمو از تمام‌بها به نیم‌بها این است که از VPN استفاده نشود تا حجم مصرفی نیم‌بها باشد.

اینترنت فیلیمو برای ایرانسلی‌ها رایگان است

ترافیک دیتای مشترکان ایرانسل برای دریافت محتوای ویدئویی از وب‌سایت فیلیمو ازاین‌پس به‌صورت رایگان محاسبه خواهد شد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان سرویس اینترنت همراه و اینترنت نسل چهار ثابت (TD-LTE) این اپراتور می‌توانند در «فروشگاه محصولات صوتی و تصویری سینمای خانگی، فیلیمو» عضو شوند و تمامی محتوای ویدئویی موجود در این وب‌سایت را با ترافیک رایگان دریافت کنند.

مشترکان ایرانسل لازم است روزانه تنها ۳۰۰ تومان بابت حق عضویت در وب‌سایت فیلیمو پرداخت و با ترافیک دیتای رایگان، به‌طور نامحدود فایل‌های ویدئویی را دریافت کنند. این اقدام ضمن تسهیل دسترسی مشترکان ایرانسل به محصولات فاخر فرهنگی و هنری، زمینه گسترش فعالیت تولیدکنندگان محتوا و فعالان این عرصه را فراهم می‌کند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *