رایکارت/ رایکد چیست؟

رایتل یکی از اپراتورهای کشور است که جهت کسب رضایت مشتریان خدمات زیادی را حتی برای اولین‌بار در ایران ارائه کرده است. یکی از این خدمات که برای اولین‌بار توسط شرکت رایتل ارائه شده است، رایکارت است. این کارت یک کارت هدیه خرید با قابلیت تخفیف تا ۱۰۰٪ است كه می‌توانید برای خرید انواع سيم‌كارت‌های دائمی و اعتباری و نیز انواع خدمات و طرح‌های مصرفی مورد استفاده قرار دهید.

سیمکارت رایکارت رایتل

استفاده از رایکارت

اگر یک کارت هدیه رایتل خریداری کرده یا هدیه گرفته‌اید و می‌خواهید از آن استفاده کنید، با مراجعه به سایت رایتل، قسمت ثبت‌نام گزینه رایکارت/ رایکد و کارت هدیه را انتخاب کرده و با وارد کردن کد ملی و شماره، سیم‌کارت متناسب با طرح کارت هدیه‌ای که دریافت کرده‌اید را ثبت‌‎نام و خریداری کنید و از تخفیف طرح بهره‌مند شوید. لازم به ذکر نیست که در این مرحله باید کد شناسه ۱۶ رقمی روی کارت یا همان رایکد را وارد کنید. برای راهنمایی بیشتر در این باره می‌توانید به راهنمای سایت رایتل مراجعه کنید.

رایتل همچنین خدمات مشابه دیگری با عنوان کد ارغوان و… ارائه می‌کند که می‌توانید درباره آن‌ها از سایت رایتل اطلاعات بیشتری کسب کنید. همچنین برای استفاده از خدمات رایتل از طریق خرید شارژ این راهنما را مطالعه کنید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *