سامانه جستجوی متوفی چیست و چطور از آن استفاده کنیم؟

جستجوی متوفی و پیدا کردن اموات در بهشت زهرا گاهی برای بازماندگان اموات دردسرساز و سخت می‌شود، لذا بهترین راه جستجوی قبر در سامانه جستجوی متوفی بهش زهرای تهران است.

بهشت زهرا، تنها آرامستان فعال شهر تهران، یکی از مراکز خدماتی و تحت پوشش حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری تهران است. با توجه به اینکه آمار فوت‌شدگان در بهشت‌زهرای تهران روزبه‌روز بیشتر می‌شود، جستجو برای بازماندگان نسبت به گذشته به روش سنتی دشوارتر شده است. در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ با مراحل جستجوی اموات در سایت بهشت زهرا آشنا می‌شوید.

سامانه جستجوی متوفی

برای جستجوی اموات بهشت زهرا می‌توانید وارد سایت بهشت زهرا تهران در لینک پایین شوید و در سامانه جستجوی متوفی تهران، استعلام فوتی با اسم و فامیل را انجام دهید، لذا در بخش مربوطه فقط کافی است نام و نام خانوادگی فرد فوت‌شده را وارد سیستم جستجو اموات بهشت زهرا کنید تا تمام مشخصات متوفی ازجمله (شماره، ردیف، قطعه، نام پدر، تاریخ تولد و تاریخ دفن) را در بهشت زهرا بیابید. لازم به ذکر است برای جستجوی متوفی واردکردن نام پدر، قطعه و تاریخ دفن الزامی نیست، همچنین اپلیکیشن جستجوی متوفی نیز برای جستجوی غیرحضوری ارائه‌شده است که می‌توانید آن را دانلود کنید.

جستجوی متوفی در بهشت زهرا - ارائه دهندگان خدمات - راجعون

برای جستجوی سریع روی این لینک کلیک کنید.

نکته: در قطعات قدیمی، ردیف‌های تکراری که با عنوان مکرر (با شماره ۵۰۰ و ۶۰۰) از آن‌ها یاد می‌شود، معمولاً در خارج از ردیف‌های مصوب قرار گرفته است.

به‌طور مثال ردیف ۵۰۲= ۲ مکرر و یا ردیف ۶۴۸= ۱۴۸ مکرر




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *