معرفی سرویس شارژ خودکار همراه اول

سرویس شارژ خودکار همراه اول از خدمات بسیار مفید این اپراتور قدیمی است. شارژ خودکار برای مشترکینی است که سیم‌کارت همراه اول اعتباری دارند و ویژه افرادی است که این نوع سیم‌کارت همراه اول را دارند. درواقع این سرویس به مشترکینی که سیم‌کارت همراه اول اعتباری دارند این امکان را می‌دهد، قبل از این‌که شارژ حسابشان به اتمام برسد نسبت به کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی و افزایش اعتبار سیم‌کارت ایشان اقدام نماید. درواقع این سرویس با کمک همکاری بانک‌های طرف قرارداد به‌منظور افزایش سطح سرویس به مشترکین اعتباری تهیه و راه‌اندازی شده است. با ما همراه شوید تا در این مطلب از وبلاگ خریدشارژ به معرفی این سرویس و مزایای آن بپردازیم.

سرویس شارژ خودکار همراه اول چیست؟

سرویس شارژ خودکار با همکاری همراه اول و بانک‌های طرف قرارداد و به‌منظور افزایش سطح سرویس به مشترکین اعتباری تهیه و راه‌اندازی شده است. متقاضیان این سرویس از طریق یکی از درگاه‌های بانکی نظیر اینترنت بانک، موبایل بانک و… به بانک این اجازه را می‌دهند که قبل از اتمام شارژ نسبت به کسر مبلغ شارژ از حساب بانکی و افزایش اعتبار سیم‌کارت ایشان اقدام نماید. مشترکین تلفن همراه اعتباری می‌توانند با استفاده از این سرویس همیشه شارژ بوده و بدون دغدغه تمام شدن شارژ از سیم‌کارت اعتباری خود استفاده نمایند.

نام بانکدرگاه‌های فعال
بانک ملت– سایت بانک ملت
– بانکداری اینترنتی بانک ملت
– دریافت نرم افزار همراه بانک ملت
بانک ملی– شارژ خودکار سایت بانک ملی ایران
– بانکداری اینترنتی بانک ملی ایران (بام)
– دریافت نرم افزار همراه بانک ملی ایران (همراه بام)

مزایای سرویس سرویس شارژ خودکار

امکان معرفی چند شماره برای یک حساب و اطمینان از شارژ شدن همه آن‌ها به هنگام نیاز وجود دارد.

  • این مزیت به‌خصوص برای والدین و کسانی که می‌خواهند موبایل‌های عزیزانشان همواره شارژ بوده و امکان مکالمه داشته باشد مناسب است.
  • صاحبان کسب‌وکاری که به هر دلیل می‌خواهند بخش یا همه شارژ پرسنل زیرمجموعه خود را تأمین نمایند می‌توانند با تعریف شماره‌های موردنظر در این سرویس و تعریف پارامترهای مربوطه باعث افزایش بهره‌وری پرسنل خود گردند.
  • امکان استفاده هم‌زمان این سرویس از طریق چند بانک است، همراه اول این امکان را فراهم نموده تا مشتری چند بانک را جهت شارژ خودکار سیم‌کارت خود انتخاب نماید تا چنانچه اولین حساب بانکی با کمبود موجودی مواجه گردید مبلغ از حساب‌های بعدی کسر و سیم‌کارت شارژ گردد.
سرویس شارژ خودکار

سؤالات متداول در رابطه با سرویس شارژ خودکار

در چه صورت شارژ خودکار انجام می‌شود؟

درصورتی‌که میزان شارژ سیم‌کارت به حداقل ۱۰۰۰۰ ریال برسد شارژ خودکار انجام می‌شود. چنانچه در حین مکالمه میزان شارژ از ۱۰۰۰۰ ریال کمتر شود امکان شارژ خودکار در حین مکالمه وجود ندارد و پس از مکالمه، فرآیند افزایش شارژ انجام می‌گردد.

آیا می‌توان در شارژ خودکار چندین شماره ثبت کرد؟

بله امکان تعریف چندین شماره موبایل اعتباری و هم‌چنین مبالغ مختلف شارژ برای هر شماره به‌صورت جداگانه وجود دارد.

آیا می‌توان از چند بانک برای شارژ خودکار استفاده نمود؟

استفاده هم‌زمان سرویس شارژ خودکار از طریق چند بانک امکان‌پذیر است، همراه اول این امکان را فراهم نموده تا مشترکین، چند بانک را جهت شارژ خودکار سیم‌کارت خود انتخاب نمایند تا چنانچه اولین حساب بانکی با کمبود موجودی مواجه گردید مبلغ از حساب‌های بعدی کسر و سیم‌کارت شارژ گردد.

آیا خطوطی که به همراه اول ترابرد کرده‌اند هم می‌توانند از سرویس شارژ خودکار استفاده کنند؟

بله سرویس شارژ خودکار برای کلیه مشترکین اعتباری همچنین شماره‌های اعتباری ترابرد شده به همراه اول که در وضعیت نرمال هستند قابل فعال‌سازی است.

آیا با تغییر نام سرویس شارژ خودکار غیرفعال می‌گردد؟

خیر، در صورت واگذار نمودن سیم‌کارت اعتباری، جهت جلوگیری از متضرر شدن نسبت به غیرفعال سازی سرویس شارژ خودکار اقدام نمایید.

آیا می‌توان برای شارژ خودکار سقف تعیین نمود؟

بله به هنگام ثبت شارژ خودکار، از طریق درگاه‌های موجود می‌توانید مبلغ سقف ماهانه تعیین نمایید. درصورتی‌که میزان شارژ اعمال‌شده در ماه به سقف تعیین‌شده برسد شارژ خودکار انجام نمی‌شود و باید جهت افزایش اعتبار، از دیگر روش‌های خرید شارژ اقدام نمایید.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *