شارژ شورانگیز رایتل

شارژ شورانگیز رایتل

شارژ شورانگیز طرح ویژه رایتل است که به مشترکان سیم‌کارت‌های دیتا و اعتباری خود ارائه می‌دهد. با استفاده از این سرویس می‌توانید در هر بار شارژ کردن سیم‌کارت خود از طریق شارژ مستقیم یا خرید کارت شارژ تا ۳۵٪ شارژ بیشتر از رایتل دریافت کنید. همچنین در محاسبه شارژ اضافه شده باید کسر مالیات بر ارزش افزوده را نیز در نظر بگیرید.

اما باید توجه داشته باشید که در صورت فعال کردن شارژ شورانگیز، مهلت استفاده از هر اعتبار اصلی شارژ شورانگیز ۳۰ روز است و پس از آن منقضی می گردد. و مدت اعتبار شارژ هدیه شورانگیز بسته به میزان اعتبار اصلی، تعیین و محدود می‌شود. بنابراین چنانچه شارژ هدیه را در مدت زمان مقرر شده استفاده نکنید، منقضی خواهد شد. 

چنانچه شارژ خود را به صورت الکترونیکی بخرید ۳۵٪ و اگر به صورت فیزیکی اقدام به خرید شارژ کنید ۲۵٪ شارژ بیشتر نسبت به مبلغ اصلی شارژ دریافت خواهید کرد. مبالغ شارژ هدیه با توجه به مبلغ اعتبار اصلی به همراه مدت زمان اعتبار آن مطابق جدول زیر است.

شارژ شورانگیز رایتل 1

 

شارژ شورانگیز به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از اعتبار هدیه خود در مدت تعیین شده از تماس صوتی و پیامک درون شبکه و سرویس اینترنت (با تعرفه عادی و خارج از بسته‌های مصرفی) بهره‌مند شوید. بنابراین امکان خرید بسته یا طرح با استفاده از شارژ هدیه وجود ندارد. و تنها با اعتبار اصلی شارژ می‌توانید طرح یا بسته اینترنتی بخرید.

 

با مراجعه به سایت خرید شارژ، می‌توانید شارژ شورانگیز  رایتل به صورت الکترونیکی به دو روش شارژ مستقیم یا کارت شارژ خریداری کنید و ۳۵٪ بیشتر از اعتبار اصلی شارژ دریافت کنید.

روش‌های فعال‌سازی شارژ شورانگیز رایتل از سایت خرید شارژ

شارژ مستقیم رایتل

با مراجعه به بخش شارژ مستقیم در سایت خرید شارژ اپراتور رایتل را انتخاب کرده. سپس در فرم پیش‌رو گزینه مربوط به شارژ شورانگیز را تیک بزنید. پس از تکمیل فرایند پرداخت شارژ خریداری شده به صورت شورانگیز و بدون نیاز به رمز به اعتبار شما افزوده خواهد شد. همچنین برای آشنایی کامل‌تر با مراحل روش خرید شارژ مستقیم این مطلب را در وبلاگ مطالعه کنید.

کارت شارژ رایتل

با مراجعه به بخش خرید کارت شارژ در سایت خرید شارژ اپراتور رایتل را انتخاب کرده. سپس در فرم پیش‌رو گزینه مربوط به شارژ شورانگیز را تیک بزنید. پس از تکمیل فرایند پرداخت. رمز شارژ از طریق پیامک یا ایمیل در صورتی که آن را در فرم وارد کرده باشید، برای شما ارسال می‌شود. سپس با استفاده از کد دستوری زیر که مختص شارژ شورانگیز است آن را فعال کنید.

#رمز شارژ *۱۴۵*

برای اطلاع از باقیمانده‌ حساب و یا تعداد روزهای باقیمانده‌ شارژ شورانگیز می‌توانید کد دستوری زیر را شماره‌گیری کنید.

۱۴۶#*

همچنین برای آشنایی کامل‌تر با مراحل خرید کارت شارژ این مطلب را در وبلاگ مطالعه کنید.

نکات خرید شارژ شورانگیز رایتل

امکان استفاده از شارژ شور‌انگیز در زمان رومینگ وجود ندارد.
شارژ شور‌انگیز قابل انتقال به مشترک دیگر نمی‌باشد.
هنگام بروز هرگونه اشکال و یا نیاز به راهنمایی برای پرداخت اینترنتی، می‌توانید با شماره ۰۲۱-۸۸۰۱۹۵۷۴ با بخش پشتیبانی تماس بگیرید، تا همکاران ما در اسرع وقت مشکل شما را حل کنند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *