طرح ترافیک در پایتخت از فردا اجرا نمی‌شود

ئیس پلیس راهور پایتخت گفت: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی‌ها در پایتخت و در روزهای ۲۵ لغایت ۳۰ مردادماه، طرح ترافیک در پایتخت در این ایام اجرا نمی‌شود.

طرح ترافیک در پایتخت

سردار محمد حسین حمیدی رئیس پلیس پایتخت اظهار کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر تعطیلی‌ها در پایتخت و در روزهای ۲۵ لغایت ۳۰ مردادماه، طرح ترافیک در این ایام در شهر تهران اجرا نمی‌گردد.

سردار حمیدی ادامه داد: بر همین اساس اجرای طرح ترافیک در پایتخت از روز دوشنبه مورخ ۲۵ مرداد تا ۳۰ مرداد لغو گردیده است.

وی افزود: این تصمیم با توجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص تعطیلی مراکز اداری، بانک‌ها و سایر اماکن، نظر به تعطیلات رسمی روزهای چهارشنبه تا جمعه این هفته (مقارن با تاسوعا و عاشورای حسینی) و نیز تعطیلی روز جمعه و عدم اجرای محدودیت‌های ترافیکی شهر تهران در این روزها گرفته شد.

رئیس پلیس پایتخت بیان داشت: مقرر شد سه روز باقیمانده از این تعطیلات ۶ روزه که شامل روزهای دوشنبه، سه شنبه و شنبه مورخ ۲۶، ۲۵و۳۰ مرداد است، محدودیت‌های طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا در شهر تهران اجرا نشود.

وی افزود: این تصمیم بر اساس پایین آوردن و کاهش حجم مسافرین در خودروهای و وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران گرفته شده است وی از شهروندان خواست با توجه به لغو طرح ترافیک در شرایط بحرانی کرونا از ترددهای غیر ضرور پرهیز نمایند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *