۱۳ روز، هر روز از شاتل موبایل عیدی بگیر

شاتل موبایل در جشنواره نوروز ۱۴۰۱ به مدت ۱۳ روز، هر روز برای مشترکین فعلی و جدید خود به عنوان عیدی بسته اینترنت، مکالمه و کدهای تخفیف شگفت انگیز در نظر گرفته است.

اگر از مشترکین فعلی شاتل موبایل هستید، تا ۲۷ اسفند با افزایش امتیاز خود در کمپین قرعه کشی ۳۰ میلیون کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و رساندن امتیازتان به حد نصاب، می‌توانید بدون قرعه کشی ۱۳ روز نوروز از شاتل موبایل عیدی بگیرید.

شاتل موبایلی نیستید؟

شاتل موبایل تنها ارائه دهنده سیم‌کارت هوشمند با قابلیت مکالمه، پیامک و اینترنت همراه در کشور است که امکان اتصال به شبکه هر ۳ اپراتور اصلی را دارد و به طور هوشمند، متناسب با منطقه جغرافیایی شما بهترین و باکیفیت ترین پوشش شبکه را برایتان انتخاب می کند.

با قابلیت انتخاب هوشمند بهترین شبکه؛ «سیم‌کارت هوشمند» شاتل موبایل وارد  بازار تلفن ‌همراه کشور شد | شاتل؛ شاهراه اینترنت و تلفن

اگر تا ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ سیم‌کارت هوشمند شاتل‌موبایل را به همراه یکی از بسته های آغازین ۱ تا ۴ خریداری کنید یا برای خرید مودم اقدام کنید، می توانید ۱۳ روز نوروز از شاتل موبایل عیدی بگیرید.

عیدی‌ها شامل چه چیزهایی هستند؟

  • بسته اینترنت همراه
  • مکالمه
  •  کدهای تخفیف شگفت انگیز

روش‌های کسب امتیاز در جشنواره

در نظر داشته باشید:

  • مشترکین جدید فقط در صورت خرید سیم‌کارت با یکی از بسته‌های آغازین ۱ تا ۴ مشمول دریافت هدایای عید خواهند شد.
  • مشترکین فعلی با فعالیت های خود در شبکه شاتل موبایل به ازای هر ۱۰۰۰ تومان پرداخت بابت خرید بسته اینترنت و شارژ، علاوه بر ذخیره کردن امتیاز در قرعه کشی «۳۰ میلیون تومانی کمک هزینه سفر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر»، در صورتی که تا ۲۷ اسفند ماه امتیاز خود را به حد نصاب لازم برای شرکت در جشنواره عید برسانند، هدایای ۱۳ روز عید را دریافت خواهند کرد. حد نصاب امتیاز برای دریافت هدایای عید برای مشترکین از طریق پیامک اعلام خواهد شد.
  • هدایای ایام عید که به صورت لینک یا کد برای مشترکین پیامک می شوند، روزانه هستند و فقط در همان روز اعتبار دارند.



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *