قدردانی شاتل موبایل از معلمان با اعطای بسته سه ماهه

بسته سه ماهه ۲۰ گیگابایتی شاتل موبایل به معلمان تخصیص یافت.

بسته سه ماهه

شاتل موبایل در جهت پاس‌داشت زحمات معلمان برای تدریس غیرحضوری در شرایط آموزش از راه دور به علت شیوع ویروس کرونا در سال تحصیلی جدید، ۲۰ گیگابایت اینترنت همراه با اعتبار سه ماه به سیم کارت ایشان هدیه داد.

به گزارش روابط عمومی شاتل موبایل، با توجه به ضرورت پیشگیری از شیوع بیماری کرونا و فعالیت غیرحضوری مدارس، این اپراتور تلفن همراه با هدف ایجاد سهولت در ارائه محتواهای آموزشی و قدردانی از معلمان عزیز کشورمان که در شرایط فعلی و به دلیل شیوع بیماری، متحمل زحمات مضاعفی شده‌اند، بسته سه ماهه هدیه با حجم ۲۰ گیگابایت را به این قشر تلاشگر اختصاص داده است.

این بسته هدیه در ادامه اقدامات قبلی شاتل موبایل در جهت پیشگیری از شیوع بیماری و تسهیل ارتباطات در زمان همه‌گیری ویروس کرونا برای معلمان در نظر گرفته شده است. از جمله این اقدامات می‌توان به فراهم کردن امکان خرید سیم‌کارت و ثبت نام به صورت غیرحضوری، افزایش پهنای باند اینترنت، حمایت از کمپین خیریه مهربانه برای تهیه اقلام بهداشتی برای گروه‌های آسیب پذیر، بسته اینترنت هدیه برای معلمان در سال تحصیلی گذشته اشاره کرد.

این بسته هدیه به صورت خودکار و بدون نیاز به هیچ‌گونه اقدام خاصی فعال شده است.
لازم به ذکر است، تمامی معلمان شاتل موبایلی که از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به این اپراتور معرفی شده‌اند، می‌توانند از این بسته هدیه استفاده کنند.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *