هدایای ایرانسل برای ماه رمضان اعلام شد

ایرانسل هدایای خود برای ماه رمضان ۱۴۰۱ را اعلام کرد که شامل بسته مکالمه ۴۰ دقیقه رایگان با شرایط خاص و بسته مکالمه سحرگاهی است.

هدایای ایرانسل برای ماه رمضان

به نقل از روابط‌عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن تبریک حلول ماه رمضان، بسته مکالمه هدیه ۴۰+۴ را برای مشترکان خود عرضه کرده است. با فعال‌سازی این بسته، پس از ۴ دقیقه مکالمه ایرانسلی (درون‌شبکه)، ۴۰ دقیقه بعدی مکالمه، رایگان خواهد بود.

این بسته هدیه مکالمه، در طول ماه مبارک رمضان، یعنی از ۱۴ فروردین تا ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۱، با شماره‌گیری کد دستوری #۲*۱*۴۴۴۴* یا از طریق سوپراپلیکیشن «ایرانسل‌من»، فعال می‌شود.

فعالسازی هدیه رمضان 1401 ایرانسل

با شماره‌گیری این کد، منوی جدیدی نمایش داده شده که بایستی عدد یک را وارد و گزینه Send را بزنید. سپس پیغامی مبنی بر اینکه «درخواست شما با موفقیت ثبت شد. پیامک نهایی به زودی ارسال می‌شود» نمایش داده خواهد شد.

هدیه ماه رمضان ایرانسل

طبق توضیحات درج شده در پیامک ایرانسل، هدیه بسته مکالمه ماه رمضان ۱۴۰۱ پس از یک بار روشن و خاموش (ری‌استارت) کردن گوشی فعال خواهد شد. جزئیات بسته هر ۴ دقیقه تماس، ۴۰ دقیقه رایگان را نیز می‌توانید پس از استفاده از آن با شماره‌گیری کدهای #۱*۱*۵۵۵* یا #۴۴۴۴*۱۴۱* ببینید.

علاوه بر این هدیه، در تمام سحرگاه‌های ماه مبارک رمضان، از ساعت ۴ تا ۶ بامداد، بسته مکالمه یک‌ساعته ایرانسل، رایگان خواهد بود.

این بسته نیز مختص مکالمه درون‌شبکه‌ای است و فعال‌سازی آن، با شماره‌گیری کد دستوری #۱*۱*۴۴۴۴* یا از طریق سوپراپلیکیشن ایرانسل‌من، امکان‌پذیر است.




دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *