همراه یار (سرویس خدمات در محل همراه اول)

همراه یار (سرویس خدمات در محل همراه اول) را چگونه می‌توان فعال کرد و چه امکاناتی دارد؟ امروزه با فراگیری ویروس کرونا، خدماتی که در محل انجام می‌شوند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار هستند. زیرا در این خدمات فرد نیازی به بیرون رفتن از خانه ندارد و می‌تواند در محل مورد نظر، خدمات مورد نیازش را دریافت کند. در همین راستا، همراه اول، با راه‌اندازی همراه یار (خدمات در محل همراه اول) این روند را تسریع بخشیده است. در ادامه با ما همراه باشید تا شیوه کار این سرویس و امکانات قابل ارائه در محل را با هم بررسی کنیم.

همراه یار (سرویس خدمات در محل همراه اول)

همراه یار

هزینه سرویس

هزینه ایاب و ذهاب در این سرویس بر اساس تعرفه سال ۱۳۹۹ مبلغ ۲۰۰ هزار ریال (۲۰ هزار تومان) است. تعرفه خدمات نیز طبق مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور است که برای مشتریان دائمی در قبض آنان لحاظ و برای مشتریان اعتباری از شارژ حسابشان کم می‌شود.

نحوه ثبت نام و فعالسازی

برای ثبت نام و فعال‌سازی این طرح باید شماره ۹۹۹۰ را شماره‌گیری کرده و گزینه خدمات در محل را انتخاب کنید. بعد از مشخص کردن نوع خدمات و محل مورد نظر، در کمتر از ۳ ساعت فردی از طرف اپراتور همراه اول به محل مورد نظر شما می‌آید و مشکل شما را رفع خواهد کرد.

خدمات قابل ارائه

در این سرویس سعی شده تمام خدمات مورد نیاز مشترکین پوشش داده شود. خدمات قابل ارائه در این سرویس به شرح زیر است:

  • انتقال مالکیت (تغییرنام) شماره تلفن همراه (شرایط و نکات انتقال مالکیت سیم‌کارت)
  • فعال‌سازی سیم‌کارت
  • قطع مفقودی سیم‌کارت
  • تعویض سیم‌کارت
  • ترابرد به همراه اول
  • نصب و آموزش نرم‌افزار و اپلیکیشن مانند همراه من و …
  • دریافت کد محرمانه سیم کارت (pin ، puk)

مزایای استفاده از خدمات در محل

  • در شرایط بیماری واگیردار کنونی، دیگر نیازی نیست برای دریافت خدمات از خانه خارج شوید. این کار در حفظ سلامتی شما و دیگر شهروندان جامعه، قدمی کوچک اما مهم است.
  • در وقت و هزینه صرفه‌جویی کرده‌اید. نیازی نیست که دیگر با پرداخت هزینه رفت و آمد و صرف وقت زیاد، از خدمات مورد نیازتان برخوردار شوید.

استان‌های تحت پوشش

مناطق فیروزه‌ای رنگ نشان‌دهنده استان‌هایی هستند که این طرح در آن‌ها پیاده سازی و در حال ارائه است. همچنین در مراکز استان‌های نارنجی رنگ نیز، این طرح به‌زودی ارائه خواهد شد. اپراتور همراه اول قصد دارد به‌زودی این امکان را در تمام استان‌های کشور فراهم کند.

همراه یار



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *