همه‌چیز درباره واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل (PTT)

واکه یا سیستم بی‌سیم ایرانسل بستری ارتباطی برای مکالمات میان فرستنده و گیرنده به‌صورت غیر هم‌زمان و بدون شماره‌گیری است و کاربران را قادر می‌سازد تنها با فشردن و نگه‌داشتن یک دکمه به‌طور مستقیم با یکدیگر مکالمه صوتی یا چند‌رسانه‌ای (ویدیو، عکس و پیام) برقرار کنند.

با استفاده از واکه تماس‌ها بدون تأخیر و بر بستر شبکه امن ایرانسل برقرار شده و پیام‌ها به‌سرعت مبادله می‌شوند. این سرویس از طریق تجهیزات اختصاصی (دستگاه‌های بی‌سیم) و اپلیکیشن موبایل برای تماس‌های فردبه‌فرد و فرد به گروه قابل استفاده است. امنيت و سرعت بالا در برقراری تماس بدون شماره‌گیری، واکه را به راهکاری ایده آل برای کاربرانی که در ارتباطات صوتی و چند‌رسانه‌ای خود نیازمند سرعت، امنيت و پایداری هستند، تبدیل می‌کند.

موارد استفاده از واکه، سیستم بی‌سیم ایرانسل (PTT)

اواکه می‌تواند در طیف وسیعی از کسب‌و‌کارها در حوزه تدارکات، حمل‌و‌نقل، تأمین امنيت و حراست مکان‌هایی چون مجتمع‌های تجاری، فرودگاه‌ها، راه‌آهن، بنادر، پارکینگ‌های عمومی، فروشگاه‌های بزرگ، هتل‌ها و غیره مورد استفاده قرار گیرد.

واکه

یکی از دغدغه‌های بزرگ سازمان‌ها، امنیت در تبادل اطلاعات داخلی و محرمانه است. گاهی دسترسی افراد خارج از سازمان به این اطلاعات خسارات جبران‌ناپذیری را برای مجموعه به وجود می‌آورد. شبکه امن ایرانسل یک اَبرِ ارتباطی بر بستر شبکه دیتای اپراتور است که به کسب‌وکارها امکان می‌دهد تا شبکه‌ای اختصاصی و امن برای انتقال اطلاعات درون شرکت خود داشته باشند. شبکه‌ای که به‌واسطه اختصاصی بودن و داشتن امنیت بالا با خطر نشت اطلاعات و هک شدن روبرو نخواهد شد.

ویژگی‌های مشترک راهکارهای شبکه امن همراه

  • راه‌اندازی سریع
  • پایداری و یکپارچگی شبکه
  • سهولت و سرعت در توسعه شبکه ارتباطی مشتری (High Scalability)
  • قابلیت پیاده‌سازی انواع پروتکل‌های tunneling و رمزگذاری از مبدأ تا مقصد
  • برخورداری از بالاترین پهنای باند ممکن با اتکا بر شبکه ارتباطی نسل چهار (LTE-۴G)
  • پوشش گسترده جغرافیایی و منعطف با توجه به پشتیبانی هم‌زمان هر دو تکنولوژی TDD و FDD



دیدگاه خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *